Interimsuppdrag inom Supply Chain / Logistik

Interimsuppdrag inom Supply Chain / Logistik

Arbetsbeskrivning

Om oss
Addilon Professionals erbjuder specialistkompetens inom områdena Logistik, Teknik, Försäljning, Inköp och Ekonomi. Vi hittar rätt kompetens till våra kunders temporära kompetensbehov och bidrar till att våra kunder fullt ut kan fokusera på sin kärnverksamhet.

Genom vår kunskap om kandidatmarknaden, passion för kundens affärer och smart arbete identifierar och attraherar vi stjärnorna i svenskt näringsliv.

Vi drivs av att skapa förutsättningar för våra kunder att nå långsiktig tillväxt genom högpresterande individer. Merparten av våra uppdrag kommer från långvariga kunder och deras rekommendationer.

Vårt breda kontaktnät och vår researchkapacitet ger oss möjligheten att leverera toppkandidater i varje uppdrag.

Uppdrag
Uppdragen vi tillsätter uppstår av varierande anledningar som föräldraledighet, specifika projekt, arbetstoppar, nyckelperson inom organisationen slutar, projekt och under pågående rekryteringsperiod. Då tillsätter vi en inhyrd konsult som med kort varsel kliver in i er organisation för att snabbt sätta sig in i uppdraget. Arbetsuppgifterna varierar och har olika fokus på det operativa som strategiska beroende på roll vi tillsätter.

Roller
Ledande roller som vi ofta tillsätter:
- Supply Chain Manager
- Supply och Demand Manager
- Transportchef
- Lagerchef
- Projektledare inom supply chain

Specialistroller som vi ofta tillsätter:
- Logistikutvecklare
- Inköpare (Operativt inköp, Strategiskt inköp, Projektinköp, Category/Commodity Manager)
- Transportplanerare
- Administratör
- Speditör
- Customer Support

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
- högskole-/universtitetsexamen
- god förmåga att uttrycka dig muntligt och skriftligt såväl svenska som engelska
- mycket goda IT-kunskaper och behärskar Office-paketet samt affärssystem
- erfarenhet av att arbeta som konsult

Har du erfarenhet av någon av ovanstående roller och vill ta nästa steg inom Supply Chain, kanske du är rätt person för oss. Vi söker både dig som är i början på karrärien och dig som har en mer senior profil.

Personlighet
För att lyckas i rollen och uppdraget ser vi att du är/har:
- analytisk
- kommunikativ
- resultatinriktad
- presigelös
- hög integritet

Ansökan
Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och vi kontaktar dig med mer information om du har en matchande profil mot aktuella uppdrag.

Om Addilon
Rekrytering av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Mälardalen, Stockholm, Göteborg, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Sökord: supply manager, demand manager, supply chain manager, logistikchef, lagerchef, projektledare, inköpare, logistikutvecklare, transportplanerare, administratör, customer support

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Addilon Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2021
  • Ansök senast: 22 mars 2021

Liknande jobb


21 augusti 2024

Habia - Logistikchef

Habia - Logistikchef

12 augusti 2024

Customer Service Manager

12 augusti 2024