Interimsuppdrag som Administrativt ledningsstöd till kund i Linköping

Interimsuppdrag som Administrativt ledningsstöd till kund i Linköping

Arbetsbeskrivning

Nu har du som erfaren administratör chansen att söka ett spännande interimsuppdrag med placering i centrala Linköping.

Har du sedan tidigare stor erfarenhet av att stötta chefer med administrativa uppgifter och vill jobba metodisk? I den här rollen får du chansen att arbeta med en stor mängd varierande administrativa arbetsuppgifter som ställer krav på struktur och noggrannhet. Du har en viktig roll med att bistå chefer i organisationen med löpande administration som tex. framtagande och sammanställning av presentationsmaterial, planera möten, administrera resebokningar, föra protokoll mm. Tjänsten innebär att du behöver kunna hantera en stor mängd arbetsuppgifter på ett effektivt sätt och ibland med kort varsel. Det ingår även att självständigt skapa skriftligt material, både i form av interna dokument samt material som publiceras för allmänheten.

Vi söker dig som arbetat som administratör i minst tio år samt har jobbat med att stötta chefer administrativt under längre tid. Som person är du noggrann, välorganiserad och arbetar strukturerat. Tjänsten ställer även krav på mycket god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift.

Uppdraget är en visstidsanställning på heltid och sträcker sig över fyra månader med start redan i februari.

För mer information kontakta Mikael Jacobsson, 072-513 06 90.

Ansök senast 2023-02-14

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AS&B Executive
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 februari 2023
  • Ansök senast: 14 februari 2023

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024