OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Customer Support Manager med fokus på optimering av processer och systemförändringar till uppdrag i Malmö
Vår kund i Malmö söker en effektiviseringsorienterad Customer Support Manager som vill ta deras kundtjänst med mycket proffsiga personal till en ännu högre nivå.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Vår kund är på en stor administrativ förändringsresa och du kommer in din roll som Customer Support Manager vara starkt drivande i utvecklings- och förbättringsarbetet kopplat till kundsupport.
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – särskilt som konsult. För det är du som träffar våra uppdragsgivare och löser deras problem, varje dag.
Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, bra anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Hos oss kommer du:
Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag där din kompetens och person kommer till sin rätt.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I din roll som Customer Support Manager så har du personalansvar för dessa med primärt fokus på arbetsledning i det dagliga arbetet. Du får vara med och förbättra dokumentation/kundsupportstöd, teknik och arbetsprocesser. Kundsupporten är idag telefon- och mailbaserad och är en välfungerande avdelning. Du kommer att planera och driva arbetet tillsammans med ditt mycket kompetenta team, som består av 9 medarbetare. Du har personalansvar och med lyhördhet och engagemang inspirerar du dina kollegor att nå uppsatta mål. Då verksamheten har en stor produktportfölj är det viktigt att kunna förstå och analysera frågor och skapa kundnytta.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Uppdraget är placerat i Malmö och pågår under ca 12 månader i denna form med möjlighet för anställning hos kunden i förlängningen.
VEM ÄR DU?
• Vi söker dig som har erfarenhet inom ledarskap och kundtjänst.
• Du har erfarenhet av utvecklingsarbete och att arbeta processorienterat.
• Kanske har du en utbildningsbakgrund inom försäljning, service eller ekonomi men framförallt ett starkt engagemang och driv i det du gör.
• Du har förmåga att se helhetsperspektiv och trivs med att arbeta både operativt och strategiskt.
• Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.
• Har du tidigare arbetat i M3 eller andra ERP och CRM-system är det meriterande.
Som person:
• Du har fallenhet för att inspirera, har lätt för att se nya möjligheter och utvecklingsområden.
• Du trivs i en miljö där det händer mycket under en arbetsdag och kan fatta självständiga beslut snabbt när situationen kräver det.
• Att sätta laget före jaget är självklart för dig men du har inte heller några problem att ta ansvar för ditt eget arbete.
• Du är professionell och kommunikativ då arbetet innebär mycket kontakt såväl internt som externt
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07