OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till denna tjänst söker vi dig som kan ett och annat om datorer och dess kringutrustning, som jobbat med teknisk support och problemlösning förr, och som givetvis också vet hur man bemöter användaren på ett proffsigt sätt. Är det dig vi beskriver? Då ska du läsa vidare!
Beskrivning
Perido rekryterar en helpdeskmedarbetare till vår kund, en trygg och engagerad arbetsgivare inom spel- och underhållningsbranschen. Du som är noggrann och duktig på att samarbeta välkomnas till en platt organisation med snabba beslutsvägar där alla medarbetare erbjuds goda utvecklingsmöjligheter. Tjänsten är placerad på vår kunds kontor i centrala Stockholm.
Denna tjänst passar dig som vill jobba i en dynamisk och spännande bransch där det ständigt händer nya saker. Här kommer du ensam att fungera som intern helpdesk för företagets tekniska utrustning. Du kommer med stor sannolikhet jobba med att installera datorer och skrivare, sätta upp servrar, hjälpa till vid inköp, administrera användare, eller lösa problem med e-postklienter. Du har eget ansvar för att prioritera ärenden och avgöra vad som ska göras först, samt vilken problem som måste skickas vidare till vår kunds förvaltningsteam. Det är viktigt att du trivs i rollen som allt-i-allo och att fixa och trixa med högt såväl som lågt. Dessutom tror vi att du är noggrann, strukturerad och hjälpsam; du är alltid redo att hoppa in där du behövs som mest. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Eftergymnasial utbildning, exempelvis KY
-Några års erfarenhet av liknande supportarbete
-Erfarenhet av MS-miljö, AD, e-post
-Erfarenhet av nätverk
-Meriterande med erfarenhet av att ge support till Macdatorer
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Heltid, flexibla arbetstider (ca 36h i veckan). Tillsvidare.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 10537DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
10537DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se