OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett varierande arbete med ett friskt tempo? Då skulle du passa i vårt team som arbetar som intern support.
Dina arbetsuppgifter:
Hjälpa våra säljare i butik över telefon
Hjälpa våra kunder via mail
Besvara våra kunder som kontaktar oss via sociala medier
Ärendena via telefon är av snabb karaktär då vi snabbt måste ge svar till säljare och kundservice så kunderna får den hjälp som de behöver för att kunna hålla kontakten med de och det som betyder mest.
Inledande får du en utbildning där du får lära det som behövs för att klara arbetsuppgiften.
Du får bland annat lära dig:
Retorik och samtalshantering för både privat-och företagskunder,
Effektivt och proaktivt kundbemötande via mail och sociala medier enligt Telenors tonalitet.
Vi erbjuder en heltidstjänst och arbetstider kommer vara schemalagda mellan 08:00-20:15 vardagar och 10:00-18:45 helgdagar.
Vi söker
Dig som på ett effektivt styr din dialog och gillar att fatta egna beslut. Du har lätt att ta till dig nya förändringar och anpassa ditt arbete efter vad som är nytt. I arbetet jobbar du proaktivt genom att hålla dig uppdaterad om produkter, processer och annan information som är relevant för att hitta rätt lösning för kunden och stödja våra säljare när de använder digitala lösningar. Du tar ägandeskap i dina ärenden och visar en tydlig drivkraft för att hitta lösningar och möjligheter.
Vi ser att du kan formulera dig väl i både tal och skrift. Vi ser ett värde i att du är flexibel och har tidigare erfarenhet av service. Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
Vi söker dig med gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office. Goda kunskaper i att kommunicera professionellt på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
För oss är det viktigare att du passar in i vår företagskultur och har ett starkt engagemang för kunder och företaget, mer än att du har en imponerande meritförteckning.
Välkommen till SYKES-familjen!
Om oss
SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster för hela livscykeln av digital marknadsföring, säljkompetens, kundservice, teknisk support m.m. Med över 70 kontaktcenters och 55 000 anställda hjälper vi 2 000 företag och deras slutkunder runt om i hela världen. Vår företagskultur genomsyras av våra värdeord: We help people, one caring interaction at a time.
På SYKES finns det möjlighet att utvecklas både professionellt och på det personliga planet. Du erbjuds en fast grundlön och provision utan tak.
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader.
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Kalmar, Varvsholmen
Startdatum: 11 januari
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal. Möjlighet till bonus och provision
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdatum, så skicka in din ansökan redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000
070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000
070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00
070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00
070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656