OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett mindre konsultbolag som växer snabbt och utökar nu vårt team ytterligare med dig som vill anta en växande roll inom vårt bolag. För att du ska trivas i rollen behöver du vara självgående, driven och initiativtagande i ditt arbetssätt. Din förmåga att prioritera bland uppgifter är god och du strävar alltid efter att ligga steget före. Du tar dig an varierande uppgifter med en positiv och problemlösande inställning och arbetar lugnt och metodiskt.
I tjänsten som intern projektledare stöttar du företagets ledning med att bland annat planera och administrera ledningsarbete, vara delaktig i personalfrågor och arbeta med PR och marknadsföring. Du är spindeln i nätet och du har stor variation i dina arbetsuppgifter.
Några av arbetsbeskrivningarna
Administrativ support till VD, ledning och styrelse samt kontinuerligt bistå VD i det dagliga arbetet
Producera styrelsematerial för utskick
Förbereda interna rapporter för resursfördelning, tidsrapportering, fakturering m.m.
Behjälplig med personalfrågor och diverse HR-relaterade uppgifter
Ta fram underlag för rapporter och förbereda presentationsmaterial inför möten
Arbete med PR och kommunikation internt och externt
Ta ansvar för kontoret, inköp, IT och systemprogram
Vara behjälplig i ad-hoc uppgifter och vara spindeln i nätet på kontoret
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll. Du är van vid att arbeta administrativt och är van att hantera många olika uppgifter samtidig. Vi ser även att du har viss erfarenhet av arbete med personalfrågor samt att du har arbetat med ekonomirelaterad administration. Goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift är ett krav. Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.
Som person är du prestigelös, strukturerad och säkerställer att dina arbetsuppgifter genomförs noggrant. Du trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du tycker om att samarbeta med andra. Du har ett starkt driv och vågar ta egna initiativ, samt att du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya arbetsuppgifter. Att vara utåtriktad och kunna ha kontakt med olika typer av människor är viktigt i kombination med hög integritet.
Vilka är vi?
Arris är experter på byggekonomi och genom internationella metoder förändrar vi synen på ekonomistyrningsprocessen på den svenska byggmarknaden. Vi är nyckelrådgivare som gör det möjligt för våra kunder att fatta proaktiva beslut genom alla skeden, från det initiala investeringsbeslutet till färdigställt projekt. Detta betyder också att våra kunder får bättre kontroll, trygghet och förtroende för slutprodukten. Vi uppmuntrar en kultur av samarbete med kunden tillsammans med projektledare och projekteringskonsulter för att skapa mervärde i byggprojekten. Vi arbetar med projekt i alla storlekar och komplexitet, många av vilka är av hög profil.
Ekonomirollerna i svenska byggprojekt är traditionellt sätt uppdelade mellan olika roller (kalkylatorer, inköpare, entreprenadingenjörer och controllers). Våra rådgivare kombinerar alla dessa delar i en tjänst vilket skapar den tillfredställande känslan att du har varit inblandat i projekt från den tidiga skissen ända till slutbesiktning.
Arris befinner sig i ett mycket spännande utvecklingsskede där du från början har stor möjlighet att direkt kunna bidra och bli delaktig i framgången. Du kommer att tillhöra en organisation med stort fokus på laganda och kompetensåterföring där vi erbjuder ett utvecklingsprogram som fokuserar på både teknik och ledarskap på alla nivåer. Fokus är på långsiktiga resultat för både våra medarbetare och kunder.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med ev. möjlighet till deltid om så önskas. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader.
Vi arbetar löpande med rekrytering och urval till denna tjänst och ser gärna att du skickar in CV samt personligt brev så snart som möjligt, dock senast den 5/8 2020 till info@arris-ab.com. Vid eventuella frågor, kontakta Kris Adam på telefonnummer +46 (0)8 120 57 199 eller e-post, info@arris-ab.com