OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Second-line support kommer du att arbeta internt för att lösa olika IT-problem på arbetsplatsen. Detta kan inkludera SCCM och Office365-stöd samt hantera olika interna incidenter. Du kommer att vara ansiktet utåt för organisationen, där du är den som hanterar förfrågningar för nyanställda och är problemlösaren vid incidenter på kontoret. Denna roll är idealisk för en självmotiverad och karriärsinriktad lagspelare.
ARBETSUPPGIFTER
- Hanterade ärenden i JIRA
- Utför arbetsuppgifter som fastställts av platscheferna och produktägare
- Tillhandahålla stöd och hjälpa personal med att sätta upp system eller lösa IT-relaterade problem
- Testa och utvärdera ny teknik
- Vara lätt tillgänglig på kontoret
VI SÖKER DIG SOM:
- Har utmärkt kommunikations- och interpersonell förmåga
- Har erfarenhet av Windows och MacOS samt mobilteknik
- Har erfarenhet av Active Directory
- Har gedigna kunskaper om grundläggande nätverk
- Har god känsla för detaljer, är välorganiserad och kan hantera tid självständigt
- Är proaktivt, har flexibelt förhållningssätt till arbetsuppgifter och ansvar
- Det är meriterande att besitta goda kunskaper inom Office365
INFORMATION
Start: Så snart som möjligt med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: 100%
Placering: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
LÅTER DET INTRESSANT?
Då välkomnar vi dig att ansöka till oss så snart som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande. Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller rollen som konsult är du välkommen att skicka mail till info@tavana.se Vi ser fram emot din ansökan