Internal Training Coordinator till globalt bolag!

Internal Training Coordinator till globalt bolag!

Arbetsbeskrivning

Är du välorganiserad och har erfarenhet inom utbildning och kompetensutveckling? Just nu letar vår kund efter en strategiskt tänkande utbildningskoordinator som brinner för att utbilda och utveckla teknisk kompetens. Känner du dig redo att bli en del av ett HR-team som arbetar över avdelningsgränserna inom organisationen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
I rollen som Internal Training Coordinator kommer du tillsammans med dina kollegor att utforma utbildningsprogram. Du kommer även att ha ansvar för att kommunicera utbildningsmöjligheterna inom verksamheten. Det är därför viktigt att hålla sig uppdaterad inom området, använda lämpliga stödverktyg och hålla affärsmodellerna aktuella. I denna befattning kommer du att influera såväl chefer som kollegor på olika nivåer i organisationen. Du kommer att samarbeta nära med olika avdelningar och enheter över hela världen eftersom många av utbildningarna skräddarsys efter deras behov.

Du erbjuds
- Stöttning och kompetensutbyte i ett erfaret team
- Möjligheten att få in en fot på ett globalt och världsledande företag inom teknik
- Ett långsiktigt konsultuppdrag på heltid med möjlighet till anställning direkt hos vår kund

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Omvandla organisationens utbildningsbehov till utbildningsprogram
* Organisera och koordinera utbildningar, både externt och internt
* Förbereda och designa utbildningsmaterial med hjälp av verktyg som Video Editor och Power Point


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad högskoleutbildning med inriktning pedagogik/administration, alternativt är du examinerad högskole/civilingenjör med motsvarande arbetslivserfarenhet
- Minst 2 års erfarenhet inom utbildning och/eller kompetensutveckling
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska då båda språken förekommer i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av ingenjörstekniska utbildningar
- Erfarenhet av att utforma och förbereda utbildningsmaterial

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Strukturerad
- Kvalitetsmedveten

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Om du går vidare i processen kommer du att få mer information om företaget.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2023
  • Ansök senast: 8 december 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


13 september 2024

HR-strateg inom arbetsrätt

HR-strateg inom arbetsrätt

13 september 2024

HR Business Partner

HR Business Partner

13 september 2024