Internationell Ekonomiassistent, kundservice

Arbetsbeskrivning

Hyrpersonal Sverige bemannar och rekryterar inom alla yrkesområden med hela Sverige som arbetsfält! Vår målsättning är, och har alltid varit att vara snabbast och bäst på rekryteringar och att hyra ut de bästa medarbetarna, något som alltid leder till anställningar hos kund, inget skall vänta till morgondagen! Vår kund förstärker nu organisationen med en person som skall assistera våra 2 managers för Client Service och Invoicing, med gradvis ökat ansvar. Client Service innebär att se till att lagringen av kundernas produkter verkställs och administreras med noggrannhet och effektivitet. En typisk situation är att du får information om att ett oljefartyg skall anlägga hamn vid en viss tidpunkt, någonstans i Norden, och att du då ser till att terminalansvarig vid hamnen får rätt information etc. inför lagringen. Kunderna är ofta internationella, så du får inte ha några problem med det faktum att du måste kunna nås per telefon och e-post på tider även utanför normal arbetstid. Du assisterar också med Invoicing till den person som ansvarar för det arbetet. Fakturering sker i olika valutor och med betydande belopp varför noggrannhet trots stress är nödvändig,bland annat för att faktureringsjobbet kan avbrytas av Client Service-situationer som måste prioriteras. Att du jobbar hårt, med gott omdöme, självständigt och i god gruppanda väger allra tyngst vid vårt urval. Din engelska måste vara god. Eftersom vi har fortlöpande rekryteringsprocess är det mycket viktigt att du skickar in din ansökan omgående, då processen kan avslutas innan sista ansökningstidens utgång.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hyrpersonal Sverige
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 september 2008
  • Ansök senast: 25 september 2008

Besöksadress

Storgatan 32B
Linköping

Postadress

Storgatan 32B
Linköping, 58223

Liknande jobb


21 november 2024