Internationellt bolag söker finsktalande orderhanterare

Arbetsbeskrivning

Oletko sinä suomenkielinen? Kiinnostaako sinua tehdä töitä kansainväliselle yritykselle tilaustenkäsittelijänä? Siinä tapauksessa olet etsimämme henkilö! HUOM, täytä hakemus ruotsiksi.

Vill du jobba i ett internationellt bolag som order/offerthanterare? Skriver och läser du finska, svenska och engelska obehindrat? Då har vi tjänsten för dig!


Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter som order/offerthanterare kommer att bestå av administrering av order och så småningom offerter för de nordiska säljarna. Man kommer att arbeta som en back-office funktion där man stöttar inköp, försäljning samt order och offerter, vilket innebär mycket kontakt med dina kollegor runt om i norden. Du kommer även att få besöka dem på plats för att förstå hur organisationen fungerar. Dina främsta arbetsredskap är dator samt telefon. På kontoret i Sverige sitter de i fräscha lokaler med 15 kollegor med olika arbetsområden.

Om företaget

Vår kund är ett internationellt bolag som har funnits sedan 70-talet. De finns idag i 9 olika länder och är återförsäljare av komponenter till processindustrin. Deras komponenter används främst för utnyttja och återanvända den ånga som uppstår i produktionen. Deras kunder producerar är allt ifrån öl och ost till pappersmassa. Mer om företaget och möjligheterna till utveckling hos dem får du veta vid en intervju.

Din profil

För att vara aktuell för denna tjänst skall du:
? Skriva, läsa och tala flytande finska, svenska samt engelska
? Ha god datorvana
? Goda kunskaper i Officepaketet

Meriterande för tjänsten är om du talar något annat språk, ha jobbat med administration tidigare samt vara tekniskt kunnig.

Som person tror vi att du är strukturerad, noggrann, utåtriktad och ordningsskapande. Vi tror även att du är en relationsskapande person som gillar att ha många bollar i luften!


Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor

Omfattning: Heltid 100%, Tillsvidare
Start: 17:de oktbober/ Enligt överrenskommelse
Ort: Stockholm, söder

Vi behandlar ansökningar till tjänsten som order/offerthanterare löpande, skicka in din redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 10 september 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


29 oktober 2024

25 oktober 2024