OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett längre konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu en erfaren ekonomiassistent.Vår kund är en världsledande aktör inom läkemedel och medicinteknik, med kontor i Kista. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta tillsammans med kollegor på ekonomiavdelningen, och dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara leverantörsreskontra. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten måste du ha erfarenhet av liknande arbete från en internationell koncern.Du har god förståelse för den ekonomiska helheten och förstår samband i komplex affärsredovisning.Du är en van användare av Excel och du talar och skriver engelska obehindrat.Vi ser det som en fördel om du har erfarenhet från ett större affärssystem, t ex JD Edwards, Baan eller SAP/R3. Som person är du strukturerad och initiativtagande och har god samarbetsförmåga.Du är noggrann, kvalitetsmedveten och du trivs med att arbeta i ett tidvis högt tempo. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och internationell miljö.För rätt person så erbjuder vi en fast anställning med goda utvecklingsmöjligheter.Tjänsten ska tillsättas omgående. Ansökan: Låter det intressant?Ansök genom att registrera din CV på vår hemsida, www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00