OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och outsourcing inom främst kontor och administration. Vi riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor med hög arbetsmoral.
Vi levererar alltid högsta, möjliga service och ställer därför stora krav på våra ambassadörers flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. I gengäld erbjuder vi en stimulerande och rolig arbetsmiljö med varierande uppdrag som ger en bred erfarenhet av arbetsmarknadens olika branscher.
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Vår kund är ett framgångsrikt internationellt researchföretag med kontor i centrala Stockholm. I rollen som receptionist blir du lite av spindeln i nätet. Du kommer ansvara för receptionen genom att välkomna besökare, serva kunder och medarbetare, svara i telefon, förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Tjänsten är på deltid måndag till torsdag, 08.30 -14:30 samt fredag 08:30-12:30. Fredagens tider kan variera. Tjänsten är perfekt för dig som söker ett långsiktigt deltidsarbete.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Välkomna besökare
• Förbereda inför möten samt att vara behjälplig under möten
• Kontakt med leverantörer och bud
• Administrativa uppgifter som tillexempel hantera följesedlar
• Stödja övriga avdelningar när behov finns
• Ta emot samtal via rörlig växel
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist
• Är positiv och lösningsfokuserad
• Är teknikintresserad och har god IT-vana
• Har mycket goda kunskaper i Office-paketet
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Kan arbeta deltid
Det är meriterande om du:
Som person är du positiv, stresstålig och flexibel. Du är serviceinriktad, driven och lösningsorienterad.
ÖVRIG INFORMATION
• Lön enligt överenskommelse
• Start 1 september 2017
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
OM RYSKAPOSTEN
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04