OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Vill du vara en del av ett serviceteam? Just nu söker vi en duktig serviceinriktad kollega till vårt internserviceteam.
I rollen som internservicemedarbetare kommer du tillsammans med övriga i teamet ta emot våra beställningar från vår kund inom SKR och tillhandahålla service för att förenkla kundens arbetsvardag. Det är viktigt att du tycker om att vara professionell och bemöta våra interna kunder och kollegor med ett leende. Dina arbetsuppgifter består främst av:
Posthantering - Sortera och dela ut inkommande post. Insamling och utskick av utgående post.
Distribution - Interndistribution av biljetter, bud och tidskrifter, extern distribution av material, pärmplockning m.m.
Tillsyn av konferens och kopiatorrum samt lättare service av kaffemaskiner.
Materialhantering - Påfyllning av material på våningsplanen.
Kontakt, möten och uppföljning med våra leverantörer för bl. a växter, frukt, kaffe, vatten, maskinservice.
Växeltelefoni, löpande ärendehantering, Sammanställning och framtagande av rapporter och statistik.
Hantering av mobiltelefoner.
Övriga arbetsuppgifter som kan tillkomma. Därför ska du vara tillgänglig och öppen för att arbeta inom andra avdelningar och med andra arbetsuppgifter inom Slussgården AB.
Vi kan erbjuda:
Ett trevligt arbete med gott bemötande vid inkommande förfrågningar.
Ett öppet och flexibelt sätt att arbeta i en arbetsmiljö som kännetecknas av varmt bemötande med plats för ett gott skratt
Ett jobb i en organisation med hög kvalitet- och ambitionsnivå, där kundorienterade och värdeskapande uppgifter har hög prioritet
Vi förväntar oss därför att du:
Är pålitlig, stabil, lojal och vill ta ansvar.
Är serviceinriktad, har lätt till leende och är tillmötesgående med god förmåga att bidra till en trevlig och avslappnad atmosfär .
Snabbt kan bekanta dig med nya system och förvärva kunskap.
Har teknisk förståelse och vilja att hantera kunder via olika elektroniska medier, t.ex. telefon, mejl.
Om du har erfarenhet av internservice eller kundtjänst är det en fördel, men är inte ett krav.
Din arbetsplats är vid centrala Slussen.
Arbetstid/varaktighet:
Fast anställning, med provanställning först. Arbetstiden är dagtid måndag till fredag. Du ska vara tillgänglig för arbete under ordinarie öppettider. 06:00 – 18:00 mån-fre. Visst skiftarbete med växlande öppnings- och stängningspass. Arbete utanför dessa tider kan i enstaka fall förekomma.
Tillträde
Vi ser gärna att rollen tillsätt så snart som möjligt för att kunna erbjuda en bra introduktion innan vår nuvarande kollega gått i pension. Du är välkommen med din ansökan snarast. Intervjuer genomförs fortlöpande.
Lön
Vi har kollektivavtal.