Internservicemedarbetare för uppdrag på Högskolan Väst!

Internservicemedarbetare för uppdrag på Högskolan Väst!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetslivserfarenhet inom vaktmästeri, underhåll av lokaler eller annan fastighetsrelaterad erfarenhet? Då kan det vara dig vi söker!

Om uppdraget

Vår kund Högskolan Väst, belägen i Trollhättan, söker nu tillskott till sitt befintliga team inom service och som stödfunktion internt. Du har nu chansen att kliva på ett roligt, stimulerande och utvecklande uppdrag med möjligheten att få bidra till utveckling och träffa nya människor i en omväxlande och stimulerande miljö. Arbetet utgår helt från kundens lokaler beläget i Trollhättan, tjänsten är på 100% med arbetstider på vardagar mellan kl. 08-16:30.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten som internserivcemedarbetare krävs det att du är serviceinriktad, har stor ansvarskänsla, kan arbeta självständigt och kunna ta egna beslut utifrån de utmaningar du ställs inför. Du är även med och deltar i möten och utvecklar och driver verksamhetsområdet framåt.
Som internserivcemedarbetare arbetar du med den dagliga driften av sektionens uppdrag vilket bland annat innebär följande arbetsområden:

- Campusdrift -tillsyn och underhåll av inredning och utrustning i lokalerna

- Volymkopiering

- Skanning av tentor

- Inköp, och hantering av leverantörskontakter

- Jobba med supportärenden som inkommer via vårt Servicecenter

- Flytthjälp och tillhörande logistik

- Post och paket

- Godsmottagning och lagerhållning

- Arbeta med campusrelaterad säkerhet (lås och passager)



Dina kvalifikationer

- Fullständig gymnasieexamen

- Erfarenhet av fastighetsrelaterad drift och support eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig

- Förmåga att delta i flytt-arbete och utföra en del tunga lyft

- Goda datorvana och kunskaper i Microsoft Office 365

- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och på engelska

- B-körkort

Utöver detta ser vi att du som person gillar att ge god service och att möta människor, har lätt för att identifiera och lösa tekniska problem. Det är positivt om du tycker om att befinna dig i en verksamhet som ständigt utvecklas och kan hantera perioder av arbetstoppar. Samt att du trivs med att arbeta såväl självständigt som i grupp med ett stort intresse för att förstå verksamheten.

Meriterande

- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem

- Erfarenhet av copy/print

- Erfarenhet av passagesystem

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 14/3.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 881 30 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 mars 2024
  • Ansök senast: 15 mars 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Fastighetsskötare

Fastighetsskötare

25 november 2024

21 november 2024

20 november 2024

19 november 2024