OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en positiv och arbetsam person som älskar att ge service? Vi söker en person som ska vara del av Officeteamet på ett stort företag där anställda har mycket höga krav på service och underhåll. Lokalerna skall ständigt vara i toppskick och tillsammans med Officeteamet skall du vara en nyckelperson som gillar att vara i ständig rörelse. Här sitter man inte ner på stolen många minuter per dag. Det finns alltid något att göra på det 14.000 kvm stora kontoret. Nyckelorden för dig kommer att vara förstklassig service, tillgänglighet, proaktivititet och problemlösning.
Om företaget
Denna tjänst är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos någon av våra kunder. Det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult.
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemanningsföretag som funnits i branschen i 30 år. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Arbetsuppgifter
I det dagliga arbetet kommer du bland annat:
• Ansvara för att mötes- och konferensrum är i snyggt skick för kommande möten
• Ansvara för godsmottagningen (post, paket etc)
• Ta hand om och koordinera interna flyttar
• Vara behjälplig vid reparationer och andra uppdrag
• Förbereda frukostar, luncher och eventkvällar
• Sköta om kontorets lokaler och dess öppna ytor
• Beställa in kontorsmaterial
• Var första kontakt mot våra leverantörer
Kvalifikationer
Vi söker dig som brinner för service, triggas av att hjälpa andra samt drivs av att leverera på topp. Gillar du ett fysiskt rörligt arbete? Har du kanske en bakgrund inom exempelvis idrott, erfarenhet från restaurang/café eller hotell eller jobbat med annan typ av service i butik eller liknande? Du behöver kunna ta egna initiativ och ansvara för dina arbetsuppgifter. De dagliga rutinerna är en del av arbetsuppgifterna under dagen men ingen dag är den andra lik. Det kommer nya uppgifter att lösa och det gäller att man kan hitta lösningar och vara ett steg före för att inte behöva bli påmind om dina arbetsuppgifter.
Då företaget har engelska som koncernspråk är det viktigt att kunna hantera både svenska och engelska bra.
Att du dessutom har en positiv inställning, är social, framåt, kan hantera stress väl, kavlar upp ärmarna och hugger i där det behövs gör att du kommer att passa bra in i teamet. Här har du möjlighet att arbeta i en modern miljö med mycket förändringar och nytänkande!
Övrigt
Du blir tillsvidareanställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i Stockholm. Uppdraget startar i februari 2020 och urval sker löpande så sök tjänsten redan idag! Vi kommer att göra en bakgrundskontroll på slutkandidat. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Olivia Agné på rekrytering.stockholm@kfx.se
Välkommen in med din ansökan!
Sökord: internservice, vaktmästare, reception, kontorservice, växel, telefonist, kontorsassistent, internservicemedarbetare, janitor, backoffice
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg