OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du arbetslivserfarenhet som internservicemedarbetare och tycker om att ha många bollar i luften och ha varierade arbetsuppgifter? Läs nedan och skicka in din ansökan idag!
Om uppdraget
Vi på Bemannia söker en självgående internservicemedarbetare till en samhällsviktig myndighet med huvudkontor i Örebro. Uppdraget är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia och tjänsten är en tidsbegränsad anställning med omfattning på 60%. Uppdraget förväntas starta så snart som möjligt och kommer att pågå i 3 månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att arbeta i kundens lokaler i Örebro under kontorstid mellan 08:00-16:30 fördelat på 3 vardagar i veckan.
Receptionens öppettider är måndag -fredag kl. 08:30 - 14:30 med lunchstängt kl. 11:30 - 12:30.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med sedvanliga internservicemedarbetare arbetsuppgifter samt ingå i ett team internservicemedarbetare och få en stor variation på dina arbetsuppgifter inom arbetsplatsservice.
Exempel på förekommande arbetsuppgifter:
- Släppa in besökare i byggnaden och finnas behjälplig för dem.
- Se till att receptionen, matsalen och sammanträdesrummen är presentabla samt assistera inför besök av större grupper.
- Bevaka och hantera ärenden som inkommer till receptionens funktionsbrevlåda.
- Hantera olika typer av felanmälningar i lokalerna.
- Varubeställningar och leveranser.
- Post- och godshantering.
- Reparation och byte av föremål som är trasiga.
- Kort- och nyckelhantering samt kontroll av larm- och låssystem.
Dina kvalifikationer
- Goda kunskaper i Officepaketets programvaror.
- Uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska samt ha grundläggande kunskaper i engelska.
- Minst 1 års arbetslivserfarenhet som internservicemedarbetare.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 31 oktober.
Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450 under kontorstid.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson