OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetar du som receptionist idag och söker nya utmaningar? Eller har du kanske tidigare erfarenhet av en vaktmästartjänst? Varmt välkommen med din ansökan till detta spännande uppdrag! Om uppdragetVi söker en internservicemedarbetare till vår kund i Stockholm.Uppdraget avser starta så snart som möjligt och kommer initialt att pågå i 6 månader med chans till förlängning. Arbetet utförs i kundens lokaler i Stockholm, tjänstgöringsgraden är på heltid (100%)och utförs under kontorstider.Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna är varierande, men innebär i huvudsak administration och uppgifter som rör kontorsservice. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att se till att kontorets allmänna ytor hålls ordnade och att ha kontakt med olika leverantörer som t.ex. städ- och teknikergruppen. Du koordinerar också resebokningar och stöttar vid interna och externa möten och evenemang. Bland övriga uppgifter kan nämnas:
Kontaktperson för larmhantering; beställning av öppettider, larm och koder
Posthantering
Felanmälningar
Kontaktperson till fastighetsskötarna
Kontaktperson för leveranser, bud och städ
Inköp och påfyllnad av kontors mtrl
Resebokare och kontaktperson till kundens resebyrå
Koordinering av interna och externa möten
I rollen som kontorskoordinator ingår även att vara delaktig i att organisera och hantera måltider och fika i samband med konferenser och möten. Dina uppgifter kommer bland annat att inkludera:
Beställa mat och dryck från cateringföretag
Ta emot leveranser och förbereda servering
Duka fram och plocka bort efter luncher och fikapauser
Koordinera med extern personal för större event
Dina kvalifikationer
Godkänd gymnasieexamen
Minst 6 månaders arbetslivserfarenhet som vaktmästare
Tidigare erfarenhet av arbete i reception eller motsvarande administration
Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Meriterande
Arbete vid statlig myndighet ser vi som meriterande
Vi ser gärna att du har en stor ansvarskänsla och en initiativförmåga som driver arbetet framåt. Arbetet innebär många kontakter med personal och gäster och är av omväxlande karaktär, vilket innebär att social kompetens och förmåga att bolla flera olika saker samtidigt är en förutsättning. Miljön är internationell där både personal och gäster kommer från hela världen.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 6/12.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson, elvira.henningsson@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 076 013 22 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson