Internservicemedarbetare till varierad tjänst - City

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna Skandinavien AB

Om tjänsten
Vi söker nu en internservicemedarbetare en av våra kunder som är ett stort internationellt bolag som verkar inom spelutvecklingsbranschen. Söker du en tjänst där du får arbeta varierat med hög servicenivå så kan det här vara jobbet för dig!

Om företaget
Vår kund sitter i mycket trevliga lokaler centralt beläget på Södermalm i Stockholm.

Arbetsuppgifter
Du ingår i ett serviceteam med fyra medarbetare, två receptionister och två internservicemedarbetare. Du kommer att bli en av teamets internservicemedarbetare. Som internservicemedarbetare kommer du tillsammans med din kollega att ansvara för all intern service hos vår kund. Arbetet kan innebära en del tunga lyft och det är viktigt att du trivs i en varierad tjänst med blandade arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna handlar om att ansvara för att kundens lokaler är representativa och trevliga där det tillexempel ingår att byta glödlampor. Man ska hjälpa till att möblera upp lokaler för konferenssittningar och även hjälpa till att möblera upp nya arbetsplatser. I tjänsten ingår även att hjälpa till vid luncher och frukostar för kunden medarbetare. Man ska hantera viss administration i tjänsten så som att hantera mailboxen, beställa material mm samt att felanmäla till vid behov.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är serviceminded, flexibel och söker en varierad tjänst med många olika arbetsområden. Som person är du framåt, initiativtagande och mycket ansvarsfull. Du ser vad som behöver göras och har ett öga för detaljer. Meriterande är om du har erfarenhet av en liknande tjänst.
Vi söker dig som brinner för service och har ett mycket serviceorienterat arbetssätt. Vi ser att du har gedigen erfarenhet av servicearbete samt är van att arbeta självständigt, ta stort eget ansvar och driva dina arbetsuppgifter. Det är också viktigt att du trivs att jobba i team och att du känner ansvar för gruppens leverans. Varje dag på uppdraget är unik. Som person är du mycket serviceinriktad, händig, självgående och lätt att samarbeta med. Vidare trivs du med att ha ordning och reda omkring dig samt att du är ansvarsfull och driven i ditt arbete. Eftersom företaget har internationella samarbeten är det ett krav att har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Vi ser även att du har goda kunskaper i Office-paketet.


Övrigt
Tjänsten är ett heltidsuppdrag tillsvidare hos vårt kundföretag och du kommer att bli erbjuden en tillsvidareanställning hos oss på Kontorsfixarna Stockholm AB. Uppdraget startar i mitten av december därav vill vi gärna ha din ansökan snarast, dock senast 31 oktober. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Johanna Axencrantz

Sammanfattning

Liknande jobb


LYFT i Lekebergs kommun

23 augusti 2010

Vaktmästare/barnskötare/rastvakt

12 maj 2010

Vaktmästare till statligt verk

20 augusti 2010

Vaktmästare

23 augusti 2010