OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DIN VARDAG
I rollen som internsupport hos vår kund, ett ledande och växande finansbolag, kommer du att ingå i ett team på 4 st personer där ni arbetar tätt med er team lead och varandra. Ni supporterar de anställdas ärenden genom telefon och via ärendehanteringssystemet. Rollen kräver hög kvalitét av både service och noggrannhet, men inte minst hög kvalitét på tekniska lösningar.
Uppdraget är lokaliserat i centrala Stockholm och man förväntas vara på kontoret. Teamkänsla och en genuin kultur är högt rankat hos vår kund och man jobbar ständigt för att båda bidra till sina kollegors utveckling som att utvecklas själv. Företaget finns i hela norden och det rör sig om ca 450 anställda.
VEM ÄR DU?
Vi ser att du har arbetat i en IT helpdesk/IT-supportroll tidigare för att trivas i den här interna supportrollen. Du kommer främst att arbeta med Windows men vissa anställda arbetar med Mac. Du kommer att få en introduktion men förväntas att kunna arbeta relativt självständigt efter ett tag. Ärendena kommer att hanteras via telefon samt mail och det är viktigt att man tillsammans med sitt team prioriterar och arbetar enligt de SLA:er som finns samt dokumenterar enligt rutin.
Teknisk bakgrund:
- Windows
- Mac
- Active Directory
- Azure
- Microsoft Intune
ANSÖKAN
Har du frågor eller funderingar får du gärna höra av dig till Vendela Bennström (vendela.bennstrom@wiseit.se) eller Maria Legerius (maria.legerius@wiseit.se). Vi tar inte emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter (https://www.wisegroup.se/gdpr/).
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathias Linarfve
Malin Reisner
Malin Reisner
johanna nybom
Rebecca Levy
Jon Persson
Linda Mukka
Olivia Rehn
Catarina Andersson
Mathias G