OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du strukturerad, noggrann och har en passion för att hantera administrativa uppgifter? Då kan du vara den person vi letar efter! Vi söker nu en person för att axla rollen som internsupport hos Saxe Nordic Plast i Jönköping
Dina arbetsuppgifter hos oss
Vi söker en prestigelös och organiserad medarbetare som kan hantera en mängd olika uppgifter för att underlätta och effektivisera vår dagliga verksamhet. I rollen som internsupport kommer du att spela en central roll i att säkerställa att allt flyter smidigt och att våra team kan fokusera på sina kärnuppgifter.
Saxe är ett bolag av mindre karaktär, vilket betyder att man behöver ha en flexibilitet då det kommer vara varierande arbetsuppgifter, men några av de återkommande är:
Reservdelsbeställningar
Fakturera och till viss del följa upp fakturerbara timmar
Till viss del hjälpa till med tekniska frågor
Utöver detta kan arbetsuppgifterna innehålla allt som kan behöva göras på ett kontor.
Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter, och har ett visst intresse för teknik. Du behöver vara serviceminded samt prestigelös då du internt kommer vara behjälplig med de arbetsuppgifter som kan behöva göras.
Du gillar ordning och reda, och kan hantera flera olika arbetsuppgifter parallellt. Att hantera en dator är naturligt för dig, Saxe använder Visma, SAP och Worknotes, så erfarenhet i dessa system är meriterande.
Vidare har du en bra kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, kan du tyska språket ser vi det som en merit.
Om Saxe Nordic Plast
Saxe Nordic Plast AB är plastbranschens leverantör av formsprutningsmaskiner och kringutrustning. Med sin breda kompetens tar man fram skräddarsydda helhetslösningar efter beställarnas behov och önskemål.
Vad händer när du har sökt tjänsten?
I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup och du visar intresse för tjänsten via onepartnergroup.se. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Eric Alvérus på 072 377 48 86 alternativt eric.alverus@onepartnergroup.se
I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, tester, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. Testerna är ett verktyg för att kunna säkerställa ett kompetensbaserat urval samt för att bidra till mångfald, jämlikhet, objektivitet samt en fördomsfri rekryteringsprocess. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.