OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedbanks kundcenter söker nu nya medarbetare som brinner för att jobba med service och skapa affärer. Som kundrådgivare får du vara med och bidra till nöjda kunder genom att erbjuda och hjälpa kunder med smarta lösningar för både företag och privatpersoner. Sök tjänsten redan idag! Urval sker löpande
OM TJÄNSTEN
Hos Swedbank blir du en del av en organisation som strävar efter gemensamma mål där du blir en nyckelperson för att nå dit. Med en tydlig bild om vart ni stävar och ett synligt och nära ledarskap får du möjlighet till personlig utveckling i rollen. Tjänsten kommer att inledas med en period för introduktion och utbildning. Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis 6 månader. Det finns chans till förlängning, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
Som Bolånerådgivare kommer du få möjligheten att gå in på tjänsten från två olika inriktningar utifrån vad som är mest lämpligt utifrån dig som person och dina erfarenheter. Nedan kan du läsa mer om de olika inriktningarna.
Bolånerådgivare med inriktning mot Låna – Här jobbar du inom hela kreditaffären, både inom privatlån och bolån med att hjälpa kunderna till en sund och hållbar ekonomi. Här möter du kunder främst i en digital miljö samt bereder de ansökningar som kommer in via internettbanken eller deras APP.
Bolånerådgivare med inriktning bolån – I denna roll är du ansiktet utåt mot Swedbanks kunder, främst via telefon där du erbjuder hjälp med alla typer av kreditrelaterade frågor samt rådgivning gällande privatekonomi och boende. Du jobbar både mot privat- och företagskunder och utöver telefon bemöter du även kunderna via andra digitala kanaler till exempel sociala medier.
VI SÖKER DIG SOM
* Kan kommunicera obehindrat på svenska i såväl tal som skrift då språket används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du…
* Har SwedSec licens inom bolån, detta är något som kommer viktas högt i rekryteringsprocessen.
* Har erfarenhet inom Lånaområdet
* Har erfarenhet av kundmöten på bank, kredithantering, försäkringsbolag, eller kanske som mäklare
För att trivas i rollen så bör du vara en lagspelare som gillar att driva dina egna och teamets resultat med hjälp av dina kollegor och de målsättningstal ni jobbar efter. Du är flexibel och har lätt att ta till dig förändringar och anpassa ditt arbete utefter vilka situationer och kunder du ställs inför. Vidare drivs du av att hålla en hög servicenivå och hjälpa kunderna på bästa sätt och skapa nya affärer. Du tycker även att kvalité är viktigt och arbetar strukturerat och effektivt för att vara redo för nästa utmaning och kund.
Övrig information
* Start: Omgående, enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid 6 månader med chans till förlängning
* Placering: Piteå
* Arbetstider: Öppettiderna för kundcenter är 6:45-20:30 alla dagar i veckan med stängt på röda dagar. Du jobbar heltid och kommer ha möjlighet att till viss grad påverka vilka dagar och tider du arbetar.
* För denna tjänst kommer det krävas att du visar upp ett utdrag från Polisens belastningsregister, detta kan beställas från Polisens hemsida.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Swedbanks önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231