Intresseanmälan: Ekonomiadministratör till stort bolag i Trollhättan

Intresseanmälan: Ekonomiadministratör till stort bolag i Trollhättan

Arbetsbeskrivning

Vi på Academic Work söker efter en person till en av våra största kunder! En roll inom administration och ekonomi med utgångspunkt i Trollhättan. En roll som kräver både god prioriteringsförmåga, struktur och ordning. Skicka in din ansökan redan idag för att vara med i urvalet av deras nästa medarbetare!

OM TJÄNSTEN
Vår kund står inför en rafflande uppdagning av deras förmånsbilar och är därför i behov av en ekonomiadministratör som kommer att tillhöra deras administrativa team. Din huvuduppgift blir att ta emot och hantera beställningar av förmånsbilar, kontera inkommande fakturor, sköta all administration kring beställningarna samt besvara inkommande ärenden i deras mejlbox. Kort och gott skall du koordinera och administrera kundens fordonspark.

För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du har en bakgrund inom administration och ekonomi av något slag där du har koll på kontering och attestering av fakturor. Ett stort plus är om du arbetat med förmånsbilar tidigare. Vidare ser vi att du är en god användare av Windows och Excel.

Tjänsten är ett konsultuppdrag där du erbjuds en visstidsanställning om 6 månader hos oss på Academic Work. Möjligheten till förlängning av din anställning är god, förutsatt att samtliga parter är nöjda med samarbetet. Under uppdragets gång kommer du att ha ett kontinuerligt samarbete med din närmsta konsultchef.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ta emot och hantera beställningar av förmånsbilar
* Administrativa uppgifter kring beställningarna
* Kontering av inkommande fakturor och attestering
* Besvara inkommande mejl i inboxen


VI SÖKER DIG SOM
- Har en administrativ och ekonomisk bakgrund
- Har erfarenhet av att kontera och attestera fakturor
- Har goda kunskaper i Excel och Windows
- Har obehindrade kunskaper i både tal och skrift i svenska och engelska då det krävs i det dagliga arbetet
- Är van vid ett högt arbetstempo och har en hög förmåga att leverera kvalitativt arbete

Det är meriterande om du
- Arbetat med förmånsbilar
- Arbetat som ekonomiassistent

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Kvalitetsmedveten
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2024
  • Ansök senast: 14 april 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 november 2024