Intresseanmälan för kommande uppdrag inom kundtjänst och admin i Luleå!

Intresseanmälan för kommande uppdrag inom kundtjänst och admin i Luleå!

Arbetsbeskrivning

Vi söker ständigt person för kommande uppdrag inom kundtjänst och administration runt om i Luleå. Konsultuppdragen inom ekonomi varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder är inom både den privata och offentliga sektorn och i varierande storlek. Genom att skicka in ditt intresse via denna annons öppnar du dina dörrar för varierande utmaningar.
Skicka gärna in ditt CV eller Linkedinprofil redan idag, när det dyker upp ett konsultuppdrag som passar din profil så ringer vi direkt!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Arbetsuppgifterna varierar efter den specifika kundens behov men vanligt förekommande önskemål på kunskap är följande:

- Support via telefon och mail för uppdragsgivarens kunder, vilket kan gälla såväl företagskunder som privatpersoner
- Administrering av orders, produktinformation och liknande i affärssystemet SAP (även andra system)
- Kontorsstöd gällande hantering av fakturor, konferensbokning, inkommande mail och samtal
- Mötesplanering, ta fram presentationer, agera som allmänt stöd kring underlag och information, samt sammanställning av rapporter
- Hantera avtal, kundinformation, ta fram exv. försäljningsstatistik till organisationen
- Koordinerande uppgifter gällande exv. event, utbildningar, resor osv.
- Övriga ad hoc-uppgifter

En stor känsla för service och detaljer är ofta väldigt positivt för att vara framgångsrik i denna typ av roll.

Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Då detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag vet vi inte i förtid vilka exakta arbetsuppgifter tjänsten innehåller.


Vem är du?
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom relevant område. Antingen har du längre erfarenhet av arbete inom kundtjänst och/eller administration eller så har du kanske precis hunnit påbörja din karriär och är intresserad av att bygga vidare på din kompetens.

För att trivas i en konsultroll är det av vikt att du som person är öppen, analytisk och självgående. Du bör ha en god kommunikativ förmåga, intresse för affärsmannaskap och en naturlig känsla för service!

Våra uppdragsgivare efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i CV och personligt brev. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i något eller flera större ekonomisystem. Kunskap inom Excel är ett måste. Notera gärna tillgänglighet och vilken typ av ekonomitjänster du främst är intresserad av, för lättare matchning. Underkonsulter är av intresse!



Poolias målsättning
Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson

Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Umeå AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2022
  • Ansök senast: 23 september 2022

Besöksadress

Umestan företagspark, Umeå
None

Postadress

Umestan företagspark
Umeå, 90347

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024