OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker ständigt grymma personer med erfarenhet av orderadministration för kommande konsultuppdrag i Örebro-regionen. Uppdragen kan variera och styrs av våra kunders behov. Genom att skicka in ditt intresse via denna annons öppnar du dörren för varierande utmaningar. Skicka gärna in din ansökan redan idag, när det dyker upp ett konsultuppdrag som matchar din profil hör vi av oss direkt!
Om tjänsten
Som Orderadministratör kan du arbeta både brett och varierande. Oftast tillhör du ett team, stort eller litet, som fokuserar på förfrågningar om order och leverans från såväl interna som externa aktörer. Du registrerar orderläggningar i affärssystem, samt arbetar uppföljande för att se till att order och leveransförfarandet inte brister. Detta inkluderar såklart en mängd olika externa kontakter, som kund och leverantör, men också interna kontakter, mellan olika avdelningar. Som Orderadministratör har du enormt fokus på service och strävar alltid efter att hålla högsta möjliga kundnöjdhet. Det är därför viktigt att du själv delar samma målbild samt är samarbetsvillig och kommunikativ.
Denna tjänst innebär ofta ett helhetsansvar för företagets kundärenden vilket ställer krav på ett professionellt, effektivt och engagerat arbetssätt.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara (men inte uteslutande):
• Planera och administrera order
• Hantera in- och utleveranser
• Kontaktperson med kund och leverantör via mejl och telefon
• Fakturering
Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Då detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag kan exakta arbetsuppgifter variera från gång till gång.
Vem är du?
För tjänster inom orderadministration söker vi dig med relevant utbildning samt tidigare erfarenhet av administration och kundkontakt. Vi ser gärna att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter som ovan och har god förståelse för vad rollen innebär. Du har god datorvana, lätt för att sätta dig in i nya system och god erfarenhet av Office-paketet. Kunskap inom diverse affärssystem anses meriterande, såsom SAP eller liknande. Vidare krävs det att du behärskar svenska och engelska på flytande nivå i tal och skrift.
Som person är du väldigt serviceinriktad och strävar efter bästa möjliga resultat för kunden. Du är noggrann, kommunikativ och har mycket god administrativ förmåga. För att trivas i denna typ av roll behöver du även vara flexibel, prestigelös och ha lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter.
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02