Intresseanmälan: tjänster inom administration i Östergötland!

Intresseanmälan: tjänster inom administration i Östergötland!

Arbetsbeskrivning

Vi söker ständigt person för kommande uppdrag inom administration, kundtjänst och närliggande områden. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov och finns hos många spännande kunder runt om i Östergötland. Genom att skicka in ditt intresse via denna annons öppnar du dina dörrar för varierande utmaningar. Notera att detta inte är för en specifik tjänst utan en intresseanmälan inför framtida uppdrag.

Skicka gärna in ditt CV redan idag, när det dyker upp ett konsultuppdrag som passar din profil så ringer vi direkt!

Om tjänsten
Konsultuppdragen förekommer i hela Östergötland. Arbetsuppgifterna varierar efter den specifika kundens behov men vanligt förekommande önskemål på kunskap är följande:

– Support via telefon och mail för uppdragsgivarens kunder, vilket kan gälla såväl företagskunder som privatpersoner
– Administrering av orders, produktinformation och liknande i affärssystemet såsom SAP eller liknande system
– Kontorsstöd gällande hantering av fakturor, konferensbokning, inkommande mail och samtal
– Mötesplanering, ta fram presentationer, agera som allmänt stöd kring underlag och information, samt sammanställning av rapporter
– Hantera avtal, kundinformation, ta fram exv. försäljningsstatistik till organisationen

En stor känsla för service och detaljer är ofta väldigt positivt för att vara framgångsrik i denna typ av roll.
Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Då detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag vet vi inte i förtid vilka exakta arbetsuppgifter tjänsten innehåller.



Vem är du?
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning eller några års erfarenhet inom relevant område. Antingen har du längre erfarenhet av arbete inom kundtjänst och/eller administration eller så har du kanske precis hunnit påbörja din karriär och är intresserad av att bygga vidare på din kompetens.

För att trivas i en konsultroll är det av vikt att du som person är öppen, analytisk och självgående. Du bör ha en god kommunikativ förmåga, intresse för affärsmannaskap och en naturlig känsla för service! Våra uppdragsgivare efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i CV och personligt brev. Kunskap inom Excel och andra system är mycket meriterande. Notera gärna tillgänglighet och vilken typ av tjänster du främst är intresserad av, för lättare matchning.

Om verksamheten
Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lukas Börefelt
013-368655
Lukas Börefelt
013368655
Rebecka Swahn

Lisa Eklund
036-173262
Lukas Börefelt
0720741972
Annelie Westerberg
0720742020
Annelie Westerberg
0720742020 Jobb
Rebecka Swahn
013-368656
Sofia Sjöhagra
0720742017
Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Linköping AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 22 maj 2022

Besöksadress

Kungsgatan 41, Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024