Intresserad av att driva Hemservice i Sundsvall?

Intresserad av att driva Hemservice i Sundsvall?

Arbetsbeskrivning

Hemservice är tillsammans med våra partners en av Sveriges ledande leverantörer av servicetjänster!
Intresserad av att driva Hemservice i din stad?


Du har ett företag eller vill och vill utveckla din verksamhet eller du har haft tankar på att starta egen verksamhet men inte hittat rätt tillfälle och affärsupplägg?


Bli din egen företagare utan att stå ensam med alla utmaningar. Övervinn hinder och dela framgångar med kollegor och affärspartners i hela vår organisation i ett nytt och spännande företag som verkar i en expansiv framtidsbransch.
Är det inte dags nu?


Du som har ett driv, tycker det är superstimulerande att bygga nätverk och vara en sann entreprenör, älskar att möta människor och vill känna dig stolt över allt som du presterar på ditt jobb.
Vi vill bli ännu fler och Du har möjlighet att bli ansvarig på din ort och vårt ansikte utåt mot kunder och medarbetare.


VAD ERBJUDER VI VÅRA KUNDER?
– Butiksstädning
– Flyttstädning
– Fönsterputsning
– Företagsstädning
– Golvvård
– Hemstädning
– Kontorsstädning
– Snöskottning
– Trappstädning
– Trädgårdsservice


Våra uppdragsgivare utgörs av statliga myndigheter, kommuner, privata företag och privatpersoner. Vi har även nationella avtal för olika städtjänster som våra partners tar del av


VAD ERBJUDER VI VÅRA PARTNERS och HUR FUNGERAR DET?


1) En nyckelroll i organisationen där du är ansvarig på din ort samt Hemservice.nu ansikte utåt gentemot kunder och partners.
2) Du får hela ersättning för varje debiterbar timme mot slutkund (Partner står för städernas lön och anställning) 360 kr plus moms (450 kr ink
moms)
3) Korta beslutsvägar, Hemservice.nu söker engagerade kreativa medarbetare som strävar efter att både utveckla sig själva och organisationen.
4) En driven organisation – flera av våra kontor drivs av Partner, att samarbeta med dessa innebär att arbeta nära entreprenörer med mycket
driv och energi.
1) Vi sköter all fakturering åt Er och sköter inköp och ekonomi.
2) Vi sköter allt med Rot & Rut både för kunden och gentemot Skatteverket.
3) Vi sköter marknadsföring åt Er, så som mailutskick, reklambrev, allt informationsmaterial till kunderna.
4) Vi sköter all digital marknadsföring så som Facebook, Instagram, Online reklam m.m
5) Vi står för kostnaderna av arbetskläder och städutrustning.
6) Du får tillgång till våra IT-system, tidrapporterings appar, ramavtal m.m.
7) Vi utbildar alla partner och all personal som skall utföra jobb åt Er och oss.
8) Du får support 24 h om dygnet support.
9) Vi har en kundtjänst 24 h om dygnet.
10) Många av orterna har vi ramavtal m.m som Ni får lyfta till Er efter 6 månader.
11) Vi har samarbete med ett Sverige största aktör till Arbetsförmedlingen som har kontor på över 50 orter – Vilket vi har mål att ha innan 2022.
Med dettta avtal gör att vi kan få in personal både för arbetsträning, praktik och diverse andra anställsningstöd som gynnar alla parter.
12) Vi har över 10 avtal med olika bussbolag där vi erhåller personal både för städning och busschaufförer.
13) Vi har även verksamhets avtal med dessa arbetsområden: Biluthyrning avtal, Samarbetsavtal Busspartner avtal, Samarbetsavtal Butik,
Samarbetsavtal Bärgare, Samarbetsavtal Hotell avtal, Samarbetsavtal Verkstad avtal.
14) Vi har även ett dotterbolag som heter Royal Bemanning som hjälper oss med ”Rekrytering & Bemanning” vilket gör att även kan bedriva
detta ben på Eran Ort. (www.royalbemanning.se)


– En låg månadskostnad till mycket service


Efter de 6 första månaderna tillkommer en 10% avgift som är baserad på månadens totala fakturering


VEM SÖKER VI?
– Vi ser att du är en naturlig och prestigelös ledare som arbetar operativ i verksamheten med ett
övergripande ansvar
– Vi tror du är en kommunikativ, utåtriktad glädjespridare som har en förmåga att entusiasmera människor i din närhet.
– Vi ser gärna att du är tidigare företagare för att trivas i en organisation med många
egenföretagare
– Vi ser gärna att du är orädd och älskar försäljning allt ifrån knacka dörr till företagsförsäljning.
Arbetsuppgifter


VAD INNEHÅLLER EN DAG SOM PARTNER?
– Aktivt bearbeta marknaden och kunder.
– Initiera och utveckla långsiktiga samt personliga relationer med Hemservices befintliga och
nya kunder samt företag i regionen
– Vara kvalitetsansvarig inom sitt affärsområde.
– Platschefen ska ha det övergripande ansvaret över anställd personal på affärsområdet och
tillse att denna nyttjas på det mest kostnadseffektiva sättet mellan projekten.
– Vara behjälplig vid nyrekrytering.


Vi söker nya partners i hela landet, och främst på följande orter:
Eskilstuna
Göteborg
Helsingborg
Jönköping
Kiruna



Vi ser fram emot din intresseanmälan
Mer om rollen/tjänsten att bli partner med oss kan du även läsa här: https://hemservice.nu/bli-partner/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Classic service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2020
  • Ansök senast: 17 december 2020

Postadress

Frihamnsgatan 14
GÖTEBORG, 40530

Liknande jobb


Mediasäljare Eskilstuna

Mediasäljare Eskilstuna

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024