OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ocado är världens ledande innovatör inom onlineinköp av dagligvaror med en mycket sofistikerad och banbrytande teknologiledd lösning. Genom att bilda nya spännande affärspartnerskap med återförsäljare internationellt, gör våra automatiserade lagerlösningar det möjligt för våra partners att leverera vad deras kunder vill ha.
Ocado Smart Platform (OSP) är en heltäckande online-återförsäljningsplattform som kombinerar mikrotjänstbaserad mjukvara med modulär och skalbar hårdvara. Den sammanför innovativ teknik som våra högautomatiserade lager, vi kallar dem Customer Fulfillment Centers (CFCs), med marknadsledande mjukvara som våra högeffektiva routingmotorer eller våra mycket optimerade försörjningskedja och prognossystem.
Vi är nu stolta över att samarbeta med ICA, den ledande dagligvaruhandeln i Sverige. Det här är en mycket spännande tid att gå med i Ocado och vara en del av den första lösningen i landet och vår bredare globala tillväxtresa.
Kärnan i detta är vårt tekniska underhållsteam som spelar en viktig roll i lösningen. Baserat på plats, i Kungsängen inom Storstockholmsregionen är de nyckeln till att upprätthålla en 24/7-verksamhet som levererar våra partners förväntningar, samtidigt som de ger avgörande feedback till interna team som möjliggör framtida utveckling av våra produkter.
Eftersom detta är vår första lösning i Sverige kommer det aldrig att finnas en bättre tid att ansluta sig till oss.
Så vad är rollen?
Som inventeringskoordinator kommer du att:
Leverera effektiva, effektiva, säkra och snygga butiker.
Tillhandahåll reservdelar till tekniska teknikerns underhållsteam i tid
Att ha tillräckligt med reservdelar för att stödja både planerat underhåll och reparationskrav, säkerställa företagets motståndskraft
Övervaka lagernivåer mellan min/max-parametrar och gör påfyllningsordrar i tid
Påskynda leveranser från leverantörer/reparatörer
Upprätthålla ett korrekt och uppdaterat lagerkontroll och inköpsordersystem.
Analysera data och ge administrativt stöd till underhållsteamet vid behov.
Vad letar vi efter?
Erfarenhet av att arbeta i butiksmiljö och stor känsla för detaljer
God samarbetsförmåga med förmåga att möta krävande mål i en pressad butiksmiljö
Förmåga att kommunicera tydligt både internt och med leverantörer
Behärskar Microsoft Word, Excel och CMMS (datoriserat underhållshanteringssystem)
Erfarenhet av att använda analytisk förmåga och vana i administrativa uppgifter
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.