OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
- Planera kommande inventeringar enligt föreliggande rutin
- Genomföra inventeringar i butiker
- Arbetsleda inventeringsteamet under inventeringen
- Hålla hög servicenivå i förhållande till framför allt butikerna men också övriga kontakt ytor inom koncernen
Tjänsten löper uppskattningsvis under 6-12 månader, med planerad start v. 32. Uppdraget är på 32 h/vecka och.
Övernattning kan förekomma.
Kvalifikationer
- Goda kunskaper kring inventering
- Datorvana med goda kunskaper i Microsoft Office
- Grundläggande ekonomikunskaper
- B-körkort
Goda kunskaper i Store Office är meriterande.
Personliga egenskaper
- Ledaregenskap
- Förebild för andra
- Noggrann och strukturerad
- Analytisk
- Stresstålig, van att hålla många bollar i gång samtidigt
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss!
Varmt välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg
Melodi Haghiri
Lisa Schuman
Jerry Stribrant
Johan Ekström
Alexandra Drakengård
Marion Wågby