Inventory Planner för kund sräkning

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi för kunds räkning en Inventory Planner för ett uppdrag som löper från September till Januari.

Om tjänsten

I den här rollen kommer du att säkerställa lagernivåer, underhåll av lagerparametrar samt utföra analyser. Du kommer att optimera lagerhållning och ha regelbunden kontakt med sälj och marknad.

Du kommer att samarbeta mycket med marknadsavdelningen för optimering av processer. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att bestå utav att

- Planera och samordna alla varulager
- Driva löpande planeringsarbete
- Analysera data
- Genomföra och säkra returprocesser
- Koordinera utbudet av produkter i linje med kunders efterfrågan och överenskomna lagernivåer
- Ansvarig för noggrann mätning och rapportering av nyckelindikatorer


Kvalifikationer

För att passa i rollen tror vi att du är en person med analytiska färdigheter och ett öga för detaljer. Du har arbetat i en liknande roll med ansvar för lagerhållning, logistik eller Supply Chain i något eller några år. Du trivs med att arbeta i en ansvarsfull roll med många kontaktytor och där du ges frihet under ansvar. Du är en van användare av Excel. Vi ser att du är kommunikativt lagd samt har förmågan att strukturera upp dina arbetsuppgifter. Vi värdesätter ett handlingskraftigt arbetssätt och en vilja att lära sig nytt. Vi ser vidare att du har god datorvana och lätt för att snabbt sätta dig in i nya affärssystem för att trivas i rollen. Du är en van användare av Excel.

Du talar och skriver flytande svenska och engelska.

Arbetstider, tillträde och omfattning.

Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider med viss flexibilitet. Detta är ett konsultuppdrag med start i September och som löper på till Januari med eventuell möjlighet till förlängning.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juli 2020
  • Ansök senast: 19 augusti 2020

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Projektinköpare

Projektinköpare

27 november 2024

27 november 2024

Purchaser

Purchaser

26 november 2024

26 november 2024