OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en serviceminded receptionist med några års arbetslivserfarenhet. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Företaget är ett investmentbolag beläget i centrala Stockholm i ljusa och fräscha lokaler. Detta är ett föräldravikariat på 18 månader med stor chans till förlängning. I rollen som receptionist ansvarar du för att ta emot och välkomna besökare och medarbetare på ett varmt och professionellt sätt, besvara inkommande samtal, se till att konferensrummen är fräscha och fina samt att förbereda med kaffe/ fika/ luncher inför möten. Vidare ansvarar du för post- och budhantering, globala leveranser, kontakt med leverantörer, resebokningar, planering och genomförande av events samt diverse kontorsadministration. Tjänsten är på heltid under kontorstider 8h per vardag. Du kommer att ingå i ett receptionsteam om 2 personer vilket kräver god samarbetsförmåga.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Te emot besökare
• Besvara inkommande mail- och telefonsamtal
• Boka bud och globala leveranser
• Ansvara för konferensrummen
• Förbereda lunch, fika och kaffe inför möten
• Köpa in kontorsmaterial
• Ha kontakt med leverantörer
Tjänsten passar dig som vill få mer erfarenhet i rollen som receptionist. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet som receptionist
• Har erfarenhet från servicebranschen, gärna från hotell och restaurang.
• Har goda kunskaper i Officepaketet
• Kan uttrycka dig flytande på engelska och svenska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
• Har erfarenhet inom finasbranschen sedan tidigare
Som person är du social, initiativtagande och beslutstagande. Vidare är du noggrann, har skin på näsan, lyhörd samt brinner för service.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Eriksson
Rakel Lilja
Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01