OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget
Gamesa är ett marknadsledande företag inom hållbar energiteknik, i huvudsak vindkraft. Idag har företaget positionerat sig som en av de främsta tillverkarna i världen av vindkraftgeneratorer. Produktlinjerna finns i 20 länder, och motsvarar en årlig produktion av över 18,000 MW vindkraft, vilket gör Gamesa till en av världens främsta aktörer inom marknadsföring och utveckling av vindkraftverk.
Arbetsuppgifter och tjänsten
Till vår uppdragsgivare Gamesa i Solna söker vi omgående en administrativ assistent på heltid som skall verka i en internationell miljö. Tjänsten innebär en projektanställning på 6 månader med goda förutsättningar till förlängning/anställning för rätt person.
Du kommer att vara kontorets administrativa stöd och verka i en varierad och utmanande roll där du hanterar många olika kontaktytor, såväl interna som externa. Mycket kontakt sker med huvudkontoret i Spanien och du kommer att vara spindeln i nätet för att se till att det svenska kontorets administrativa göromål följer de rutiner som är uppsatta av bolagets huvudkontor.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Ansvar för leverantörsreskontra.
• Registrera fakturor, ta fram PO-nummer och följa upp utbetalningar.
• Ta fram rapporter och information från SAP.
• Assistera projektledare i deras projekt.
• Processa reseräkningar, utlägg samt företagskort kvitton.
• Bistå projektledare i att formatera brev, uppdatera Excel och projektfiler m.m.
• Sedvanliga kontorsgöromål såsom inköp av material, administration av passersystem, posthantering, lösa kontorsrelaterade problem etc.
Erfarenhet, utbildning och person
För att vara framgångsrik i denna roll har du sedan tidigare arbetat i liknande roll i 1-2 år. Du pratar och skriver obehindrat på engelska då mycket av kommunikationen sker med huvudkontoret i Spanien. Du besitter god generell IT kompetens och rör dig obehindrat i MS Office.
Har du erfarenhet av SAP anses det meriterande.
Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och ser gärna en person som är van att arbeta i en liknande roll där du som person är flexibel och har förmåga att anpassa dig utifrån olika situationer och företagskulturer. Du tar ett stort ansvar där du slutför dina åtaganden med hög kvalitet. Vidare är du van att arbeta självständigt och har en trygghet i dig att kunna fatta egna beslut. Du är av naturen en person som har lätt för att kommunicera både muntligt och skriftligt. Du trivs i roller som innebär varierade arbetsuppgifter och där du levererar bra under högt tempo.
Rollen innebär att du under projektanställningen är anställd via Level Recruitment.
Låter det intressant? Kontakta oss!
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Gamesa med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta Magnus Hutter-Rehrl på 08-120 50 422. Urvalet av ansökningar sker löpande.
Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Magnus Hutter-Rehrl
08-120 50 422
Magnus Hutter-Rehrl
08-120 50 422
Carolina Eskengren
08-120 50 427
Susanna Hörler
08-120 50 420
Marcus Grahn
08-120 50 429.
Marcus Grahn
073-55 88 929
Louisa Torstensson
08-120 50 423
Alexandra Tihinen
08-120 50 421
Emily Wadman
08-120 50 428
Marcus Grahn
08-120 50 429