Invoicing Administrator

Arbetsbeskrivning

"Arbetet inom faktureringsprocessen innebär en stor variation av arbetsuppgifter vilket är betyder att ingen dag är den andra lik. Jag får varje dag ha mycket kontakt både externt och internt vilket är oerhört roligt och utvecklande! Jag får möjligheten att synas i hela organisationen och bidra med grym service och support till våra kollegor samt chansen att vara med och påverka mitt och mina kollegors arbete för att hela tiden utveckla och effektivisera processerna."

... så beskriver Rebecca arbetet på kundreskontra internt på vårt Finance-avdelning i Linköping. Känner du dig manad att bil av del av oss och anta utmaningen som Invoicing Administrator? Fortsätt att läsa och sök tjänsten redan idag!

För att skapa branschens mest nöjda kunder samt erbjuda en smidig faktureringsservice mot våra kunder krävs att vi har en välfungerande faktureringsservice och ett energiskt och lösningsorienterat team i kulisserna. Som Invoicing Administrator arbetar du i nära samarbete med vår Head of Invoicing och är en viktig funktion inom kundreskontra för att ge förstklassig service mot kollegor och kunder i vår faktureringsprocess.

I rollen kommer du exempelvis att:
- Agera kundtjänst både internt och externt, via inkommande mail och samtal
- Utföra fakturering samt internfakturering för våra svenska bolag
- Hantera krediteringar av fakturor
- Sköta löpande bokföring inom kundreskontra

Vi söker dig som har erfarenhet av serviceyrket och förstår vikten av att vara kommunikativ, samarbetsvillig och lösningsorienterad i kontakten med kunder och kollegor. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är självständig och att du proaktivt tar initiativ när du ser att det behövs en insats. Du sprider god stämning i arbetsgruppen och bidrar gärna med kreativa idéer för att utveckla arbetsrutiner och samarbeten. Hos oss är tempot ofta högt så vi söker dig som trivs och kan utvecklas i en sådan miljö.

Erfarenhet av ekonomirelaterat arbete och erfarenhet av affärssystemet Agresso är meriterande. Det är ett krav att du har goda kunskaper i både svenska och engelska språket, såväl i tal som i skrift, då du regelbundet kommunicerar och dokumenterar på både språken.

START: Januari 2014
OMFATTNING: Heltid, tillsvidare med inledande provanställning
PLACERING: På vårt nyrenoverade kontor på Drottninggatan, Linköping
LÖN: Fast månadslön
KONTAKT: Emelie Johansson, Head of Talent Acquisition

Intresserad? Eftersom vi tillsätter löpande tipsar vi dig om att vara snabb in med din ansökan via Academic Works hemsida.

Academic Work är Home of the Young Professionals ? ett bemanningsföretag med siktet inställt på att bli världens största arbetsgivare för högskolestudenter och unga akademiker. Vi tror på självständigt arbete i en miljö där alla delar med sig av, och tar del av, den energi som uppstår. Hos oss får du över 400 engagerade kollegor. Behovet av vår kompetens och våra tjänster ökar ständigt och därför finns det goda utvecklingsmöjligheter för dig inom koncernen.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner du att Academic Work behandlar dina uppgifter enligt PUL. Det är endast medarbetare inom Academic Work som kan ta del av dina uppgifter. Ingen information lämnas till extern part (kunder) utan ditt medgivande. Läs mer under vår PUL-sida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson

Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382 0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372 0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson

Sammanfattning

Besöksadress

Renmarktstorget 10
UMEÅ

Postadress

Renmarkstorget 10
Umeå, 90326

Liknande jobb


Ekonomiassistent för vikariat

Ekonomiassistent för vikariat

27 december 2024