OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad och ansvarstagande administratör med intresse för siffror och nära kontakt med kollegor och kunder? För att skapa arbetstillfällen åt young professionals och erbjuda en smidig faktureringsservice mot våra kunder krävs att vi har en väl fungerande kundreskontra och ett energiskt och lösningsorienterat team i kulisserna. Här får du möjlighet att jobba med både service och administration i ett team med stark sammanhållning och en roll med många kontaktytor runt om i organisationen.
OM TJÄNSTEN
Så här beskriver Emelie som jobbar som Invoicing administrator sin roll:
”Det roligaste med att jobba i Team Invoicing på Finance är att ingen dag är den andra lik, man ställs inför olika typer av utmaningar och i takt med detta utvecklas man och lär sig nya saker varje dag.”
"
Vill du bli Emelies nya kollega och lockas av denna utmaning? Sök rollen som Invoicing Administrator redan idag!
Ditt team och ansvarsområde
Hela Academic Works ekonomifunktion på både Sverige- och koncernnivå sitter i Linköping och är idag ca 35 medarbetare på både hel- och deltid inom olika processer och funktioner. Du blir en del av en ekonomiavdelning med en stark sammanhållning, ambitiösa kollegor och som ständigt utvecklas för att vara världens bästa ekonomiavdelning. Här är karriärvägarna många, vare sig du vill utvecklas i din roll med nya arbetsuppgifter, bli ledare eller jobba med processutveckling.
ARBETSUPPGIFTER
* Administrera fakturor i våra svenska, danska och tyska bolag
* Ge service och support till kollegor och kunder i vårt ärendehanteringssystem och via telefon
* Arbeta proaktivt med att utveckla och effektivisera våra processer
VI SÖKER DIG SOM
… har följande kompetenser:
* Serviceinriktad Du gillar att hjälpa andra i ditt arbete
* Ansvarstagande Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och driver dem självständigt framåt
* Problemlösande Du gillar att lösa problem, både i ditt eget arbete och i att hjälpa andra
* Samarbetsförmåga Du har lätt för att komma överens med dina kollegor och delar gärna med dig av dina egna samt tar in andras input
* Flexibel Du trivs i en flexibel miljö med flera arbetsuppgifter parallellt
Vad tar du med dig i rollen som Invoicing Administrator?
* Har arbetslivserfarenhet av administration och siffror
* Har grundläggande kunskaper i Excel
* Har goda kunskaper i svenska och engelska båda muntligt och skriftligt, då kontakt med kollegor och kunder både i och utanför Sverige är en stor del av rollen
* Har arbetslivserfarenhet av service och förstår vikten av att vara kommunikativ, samarbetsvillig och lösningsorienterad i kontakten med kunder och kollegor.
Vad är önskvärd erfarenhet?
* Det är meriterande om du har jobbat med företagsekonomi tidigare eller har en YH-utbildning inom ekonomi.
Vår kultur #weareacademicwork
* Vår kultur & våra värderingar
* Vår mission – We make people grow
* Instagram@academicwork
* Facebook
Dina förmåner
We reward ambition.
ÖVRIG INFORMATION
* Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
* Omfattning: Heltid, vikariat till augusti 2021
* Placering: På vårt ekonomikontor på Drottninggatan i centrala Linköping
* Process: Vi jobbar med löpande urval och kommer att skicka ut tester fortlöpande. Därför tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt.
* Vi som driver rekryteringsprocessen:
Lena Warghagen, Talent Acquisition Manager, lena.warghagen@academicwork.se
Rebecca Ahlgren, Invoicing Manager, rebecca.ahlgren@academicwork.se
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök via annan site nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Observera att denna ansökan sker via en extern site vilket gör att den inte kommer att synas under ”mina sidor” på din profil.
* Går du vidare till det första steget i rekryteringsprocessen kommer du att få genomföra två tester. Det ena är en personlighetskartläggning som tar cirka 20 minuter att slutföra, det andra ett test som testar din kognitiva förmåga som tar 12 minuter att slutföra. Anledningen till att vi använder oss av tester är för att säkerställa en solid och rättvis rekryteringsprocess med fokus på potentialen för den position vi anställer till. Om du går vidare efter testerna, är nästa steg en telefonintervju, därefter kompetensbaserad intervju och referenser.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av Rebecca Ahlgren under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
INFORMATION OM FÖRETAGET
Academic Work är ett bemannings- och rekryteringsföretag som sedan starten 1998 har hjälpt över 130 000 young professionals världen över till jobb. Vi strävar efter att bygga en arbetsplats i absolut världsklass, målet är att ingen medarbetare på Academic Work ska vilja jobba någon annanstans. Vår kultur präglas av våra våra tre värderingar: Share Energy, Beat Yesterday och Show Heart. För tredje året i rad vann vi 2019 kategorin bästa service- och tjänsteföretag i Brilliants
tävling Powered by People. Academic Work har med andra ord högst medarbetarengagemang av alla företag i branschen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231