Invoicing Specialist till Worldline i Halmstad

Invoicing Specialist till Worldline i Halmstad

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att påverka framtidens betalningslösningar? Som en engagerad individ kommer du att spela en central roll i att leda Worldlines framsteg och göra verklig skillnad i det globala betalningsområdet. Ta steget in i en dynamisk och inspirerande miljö och forma framtiden med Worldline. Välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Worldline är globalt ledare inom betalningar som tillhandahåller avancerad betalningsteknik och hjälper kunder över hela världen att förverkliga sina ambitioner. Worldline har under flera år engagerat sig i kreativa programvarulösningar för att möjliggöra det kontantlösa samhället. Under hela 2024 kommer det att genomföras ett stort projekt som du kommer att vara en viktig del av.

Vi söker en Invoicing Specialist att ansluta sig till Worldlines kundtjänstteam och säkerställa en tidig och korrekt hantering av ärenden relaterade till kundavtal och licensändringar. Du kommer att spela en avgörande roll i att tillhandahålla andra linjens support för att hantera förfrågningar om fakturor och licenser och kommer att samarbeta nära med andra avdelningar för att säkerställa smidiga affärsärenden.

Du erbjuds
- Spännande möjlighet i ett internationellt FinTech-företag i stark tillväxt.
- En dedikerad konsultchef som under hela din anställning kommer stötta dig i din utveckling. Läs mer om konsultrollen här.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera och behandla förfrågningar relaterade till avtal, såsom uppsägningar, ändringar och krediter, samtidigt som effektivitet och noggrannhet säkerställs.
* Svara på och felsöka kund- och partnerförfrågningar relaterade till fakturering, avtal och licenser.
* Samarbeta med förstalinjens support, försäljning och produktteam för att ge sömlös kundsupport.
* Underhålla och uppdatera data i affärssystemet för att säkerställa korrekt fakturering, avtals- och licensregister.
* Implementera förändringar i licenspaket, prissättning och andra områden i affärssystemet.


VI SÖKER DIG SOM
- Innehar erfarenhet av kundservice, helst med fokus på fakturering och kontrakt.
- Kännedom om affärssystemet Visma eller liknande plattformar.
- Har en avslutad gymnasieexamen.
- Förmåga att fatta informerade beslut snabbt och effektivt.
- Obehindrad i svenska och engelska eftersom dagliga arbetsuppgifter kräver det.
- Har ett tomt belastningsregister och godkänd kreditupplysning.

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Anpassningsbar
- Självgående
- Kvalitetsmedveten

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Worldline här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2024
  • Ansök senast: 12 februari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 oktober 2024

6 september 2024