IP-handläggare och administratör Göteborgskontor

Arbetsbeskrivning

Huvuduppgifter 1. Att i team handlägga och administrera IP-ärenden, allt från budgetering, första ansökan, arbete med förelägganden och post-grant arbete på ett kostnadseffektivt sätt 2.Att övervaka frister och dead-lines samt driva konstant förbättrings och kvalitetsarbete av processer inom våra projekt. Bakgrund,kunskaper och egenskaper: God life science och bioteknisk förståelse Kunskap och erfarenhet av IP handläggning och administration Motiverad, noggrann och självgående Vi arbetar huvudsakligen internationellt varför mycket goda engelska tal- och skriv färdigheter är en förutsättning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SYNERGON AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 14 januari 2010
  • Ansök senast: 13 februari 2010

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024