Iriskoncernen söker driven administratör

Arbetsbeskrivning

Competens Utbildning AB

Om oss
Iris Sverige är en ledande aktör inom vuxenutbildning och tjänster på arbetsmarknadsområdet, därmed bidrar vi till att minska arbetslösheten och förbättra integrationen i samhället.
I Iris Sverige ingår bolagen Competens Utbildning Sverige AB och Iris Hadar AB. Läs mer på www.irishadar.se och www.competens.se



Dina arbetsuppgifter
Iriskoncernen söker en administratör till huvudkontoret i Enskede i Stockholm. Tjänsten ingår i Iris centrala administrations- och faktureringsavdelning. Du kommer att arbeta nära övriga medarbetare i teamet och hantera företagets administrativa kundkontakter kopplade till det eller de uppdrag för vilka administrationen utförs. Arbetet kommer att utgöra underlag för fakturering.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden:

• Bistå övriga administratörer i teamet
• Ansvara för deltagaradministration i vårt interna deltagarsystem
• Ansvara för upprätthållandet av goda kundkontakter avseende administrationen
• Bistå den interna fakturahanteringen


Din profil
Vi söker dig som har:

• Avslutad gymnasial utbildning, med fördel inom ekonomi eller administration
• Mycket goda datakunskaper, främst i Excel samt ett starkt tekniskt intresse
• Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete, med fördel inom vuxenutbildning eller arbetsmarknadsuppdrag
• Erfarenhet av administrativa system såsom Agresso och Arbetsförmedlingens webbstöd ses som starkt meriterande

För att vara framgångsrik i rollen som administratör är det av stor vikt att du är lösningsfokuserad och trivs med att hjälpa andra. I ditt arbete är du stresstålig och kan prioritera bland arbetsuppgifter. Du arbetar ihärdigt för att nå uppsatta mål, följer upp samt är flexibel i ditt förhållningssätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

ANSTÄLLNING
Omfattning: Deltid 60 % med möjlighet till ökad tjänstgöringsgrad under perioden juni-augusti.
Anställningsform: Visstidsanställning f.r.o.m. 2014-01-13 t.o.m. 2014-08-31.
Lönesättning: Individuell. Kollektivavtal finns.
Tillträde: 13 januari eller enligt överenskommelse.
Urval sker löpande.


Kontaktpersoner:
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Linda Du Rietz, Projektledare. Telefon: 010-516 21 32

Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta:
Cecilia Svensson, Rekryteringskoordinator. Telefon: 010-516 19 37

Vi undanbeder oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansökan:
Varmt välkommen med din ansökan. OBS! Vi tar endast emot ansökningar via Competens hemsida, under "Jobba hos oss" - Lediga tjänster.
Sista ansökningsdag: 5 december 2013

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Svensson

Cecilia Svensson
010-516 19 37
Cecilia Svensson

Cecilia Svensson
010-516 19 37
Cecilia Svensson

Cecilia Svensson

Cecilia Svensson

Sammanfattning

Besöksadress

Sandsborgsvägen 52, Enskede
None

Postadress

Box 7023
STOCKHOLM-GLOBEN, 12107

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024