OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder dig en stor chans att ta ett stort steg i din karriär inom administration och ekonomi. Du kommer få chansen att arbeta inom ett spännande företag som växer för fullt. Du kommer att ha möjligheten att komma med nya input och förslag för att hela tiden vidareutveckla avdelningen och verksamheten. Hos oss får du även möjligheten att växa internt och influera din egen fortsatta resa framåt.
Som administratör ges du ett övergripande ansvar för hela löneprocessen, administration i våra interna CRM-system m.m. Du kommer ingå i ett team av drivna, resultatinriktade och samarbetsvilliga personer som tycker att det är viktigt att ha det bra på jobbet.
Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av arbete med administration. Som person är du ansvarstagande, noggrann och flexibel. Det är viktigt att du ar positiv, engagerad och har förmågan att arbeta strukturerat och effektivt.
Vidare är du analytisk och har en mycket god problemlösningsförmåga. Arbetet kräver att du har arbetat administrativt tidigare och trivs med att arbeta självgående och i Excel.
Vi ser även att du har:
- Relevant utbildning inom administration, såsom YH-utbildning
- Minst 1 års erfarenhet av administration (praktik räknas inte in)
- Mycket goda Excel-kunskaper
- Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
Tjänsten är på heltid och tillsvidare.
Om Företaget
iSales AB har ett av Sveriges största säljgolv. Vi arbetar med försäljning och sitter i nya, moderna lokaler i Solna, Stockholm. Vi jobbar idag framgångsrikt och långsiktigt med några av de största företagen i Sverige och har ca 220 anställda.