OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
Drivs du av att vårda och utveckla kundrelationer och att få vara länken mellan kunden och leveransorganisationen? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Account Development Manager (ADM) på ISS.
I rollen som ADM kommer du att vara strategiskt ansvarig för kontrakten med några av ISS nationella kunder och vara ansvarig för bästa möjliga utveckling av dessa.
Vad du kommer att jobba med
I rollen som ADM kommer du att ha ett eget kundansvar för några av ISS nationella kunder vilket innebär ansvar för kundutveckling, strategiska frågor, avtalsfrågor samt resultat och budget. Du kommer att vara ”one point of contact” för ISS nationella kunder och ISS leveransorganisation som levererar till dessa, och du kommer att vara bryggan däremellan. Rollen innebär inget direkt operativt leveransansvar då detta leds av ISS leveransorganisation ute i regionerna.
Tillsammans med dina kollegor inom ISS kommer du löpande att arbeta för att öka den organiska tillväxten genom tjänsteutveckling och aktivt arbeta med att följa upp så väl ISS leverans mot kund, som strategiskt uppsatta KPI:er.
Dina erfarenheter och kvalifikationer
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av ledarskap, företrädesvis inom tjänstesektorn, där du haft eget resultat- och budgetansvar. Vi ser att du med fördel har en gedigen och dokumenterad erfarenhet av affärsförhandlingar, kontraktsrelationer och kundutveckling. Vidare har du god kunskap och förmåga att teckna och tolka affärsavtal. Det är meriterande om du har en relevant eftergymnasial utbildning. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet från att ha arbetat ute i driften och att du har erfarenhet från servicebranschen.
Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, och din IT-mognad är hög med erfarenhet av MS Office. Då det förekommer resor i denna tjänst ser vi gärna att du har körkort.
Vem du är som person
För att trivas i denna roll behöver du ha ett genuint intresse av kundrelationer och utveckling av dessa. Du behöver ha intresse, så väl som förmågan, att kommunicera och uttrycka dig väl i både tal och skrift. Då du i denna roll är ISS ansikte utåt gentemot våra kunder ser vi gärna att du har en god förmåga att bygga relationer och skapa förtroende hos våra kunder och kollegor.
Du kommer ges stort ansvar och ha ett unikt helhetsperspektiv i denna roll, därför ser vi med fördel att du är affärsmässig, professionell, driven, strukturerad och resultatinriktad. Vidare ser vi att du är lyhörd för andra och har en vilja till att samarbeta och utveckla.
Vi erbjuder
Du kommer att tillhöra ett ADM-team där du rapporterar till KAM-chef. Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att People make places. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.
ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.
Har vi väckt ditt intresse?
Är du genuint intresserad av kundutveckling och att vara länken mellan kunden och driften? Då är detta en tjänst för dig. Varmt välkommen att skicka in din ansökan, dock senast 14 mars 2021. Vi kommer att gå igenom ansökningar och kalla till intervjuer löpande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, med inledande provanställning, med start så snart som möjligt. Tjänsten är placerad i Stockholm och ISS kontor ligger i Marievik med utsikt över Liljeholmskajen, men vi är öppna för andra placeringsorter för personer med rätt profil.
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Anna Lindberg, mail: anna.lindberg@se.issworld.com
Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com/karriär/sök jobb/se våra lediga tjänster här och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.