OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
Till kundens kontor i Luleå söker vi en positiv och engagerad medarbetare som drivs av att ge det lilla extra varje dag.
I rollen blir du vår kunds ansikte utåt och får därmed en mycket viktig roll i att skapa en välkomnande serviceatmosfär och ett professionellt mottagande. Som Floor host arbetar du med många och varierande arbetsuppgifter. Din uppgift är att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att skapa en trivsam och väl fungerande arbetsplats för såväl medarbetare som för besökare.
Exempel på arbetsuppgifter som kan ingå i din roll:
• Att på ett serviceinriktat sätt välkomna, informera och vägleda besökare på arbetsplatsen
• Hantera behörigheter och säkerhetsfrågor
• Fakturahantering
• Posthantering
• Boka och iordningställa interna konferensrum
• Hantera catering och event samt enklare frukostservering på kontoret
• Kommunikation internt och externt, nyhetsbrev och information (Gärna kunskap inom eMarketeer samt Indesign eller liknande programvaror)
• Hantera felanmälningar
• Hantera bilar i bilpoolen (service, däck, städ)
• Kommunikation med lokalvårdare
• Övriga administrativa arbetsuppgifter
Uppdraget bedrivs inom ramen för en integrerad servicelösning där du utöver ditt ansvarsområde förväntas vara behjälplig inom andra områden inom verksamhetsservice. Vi söker dig som är prestigelös, vill ta ansvar för hela kontorsdriften och som uppskattar ett omväxlande arbete.
Din profil
Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass samt delar våra värderingar ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet. Det innebär att du har en hög servicenivå, god överblick över ditt serviceområde och bidrar med förslag till förbättringar hos kunden. Vi ser att du har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom service och du har gymnasieutbildning. Du behärskar både svenska och engelska väl i tal och skrift och har goda IT-kunskaper. B-körkort är ett krav. Vi ser också att du har goda organisatoriska egenskaper och uppskattar arbete med rutiner och processer. Du trivs med att fatta egna beslut och flexibilitet är a och o.
Vad vi erbjuder
Vi erbjuder en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara en viktig del i att nå ISS och kundens mål. Du blir utöver en representant för ISS gentemot kunden ett ansikte utåt även för kunden.
ISS är en global organisation med stort fokus på utveckling för såväl medarbetare som för kunden. Inom ISS organisation finns goda möjligheter till utveckling inom varierande områden.
Anställningens omfattning
Tjänsten är en tillsvidareanställning på ISS med tillämpning av sex månaders provanställning. Anställningens omfattning är heltid och arbetstiden är förlagd till dagtid. Placeringsort är Luleå.
Eftersom vi jobbar med ett löpande urval ber vi dig skicka in din ansökan så snart som möjligt, men absolut senast den 21 juni.
Vid frågor om tjänsten kontakta Edvin de Klerk , tel: 0734-360 113
Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com/jobba hos oss/se våra lediga jobb och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.