OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ISS Facility Services är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 10 000 medarbetare i Sverige och 40 000 medarbetare i Norden. Svensk omsättning är cirka 4,5 miljarder SEK och kommer från ett flertal tjänsteområden som bland annat facility management, mat och dryck, kontorstjänster, fastighetstjänster och städtjänster. Integrated Facility Services, IFS, är ISS unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal. ISS Facility Services AB ingår i ISS A/S som är noterat på Köpenhamnsbörsen. Koncernen har cirka 520 000 anställda i mer än 50 länder, vilket gör oss till världens fjärde största privata arbetsgivare. www.se.issworld.com
Håller du med om att den viktigaste uppgiften för en receptionist är att gästen ska känna sig välkommen och att receptionisten gör allt hon/han kan för att gästens vistelse kommer att överträffa deras förväntningar? Vi söker receptionister som skapar ett minnesvärt besök där gästen minns den höga, men ändå naturliga serviceandan, de möttes av.
Vi söker nu en receptionist till ett kunduppdrag i Stockholm. Du bör, förutom att mer än väl behärska traditionella receptionsuppgifter, även har ett stort sinne för humor, trivas med att möta nya människor och kan skapa en bra stämning och upplevelse i receptionen.
Vem söker vi?
Du blir vår kunds ansikte utåt och får därmed en mycket viktig roll i skapa en välkomnande serviceatmosfär och ett professionellt mottagande. Därför kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning till serviceyrket. Vi söker dig som brinner för service, är prestigelös och strukturerad i ditt arbete. Vi ser att du är professionell i ditt yrkesutförande, positiv, proaktiv, initiativtagande och att du vill känna stolthet för din yrkesroll.
Vi söker dig som har några års erfarenhet som receptionist eller annat yrke med högt ställda servicekrav. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat samt att du är väl bevandrad i MS Office.
Du kommer att ingå i vårt serviceteam och ska prestigelöst kunna utföra de arbetsuppgifter som krävs för att skapa en bekymmersfri vardag för vår kund.
Övrigt
Tjänsten är på heltid och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetstiden är schemalagd dagtid, måndag-fredag. Kvällsjobb och vissa helgjobb kan ibland förekomma. Tillträde snarast.
Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Anette Sjöholm, 020-155 155 (växel).
Hur söker jag jobbet?
Vi tar bara emot ansökningar via vår CV-databas. Klicka på Sök jobbet här nedanför för att registrera din profil. Om du redan har ett konto i vår CV-databas klickar du också på Sök jobbet och loggar sedan in för att göra klart din ansökan.
Ansök redan nu. Vi kommer att intervjua löpande.