OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta med internservice, teknisk support och kan både svenska och engelska? Älskar du att koordinera och problemlösa? Då ska du söka till våra tjänster med placering hos en av våra kunder i Stockholm.
Arbetsuppgifter
Just nu söker vi medarbetare med placering på huvudkontoret hos en av våra kunder i Stockholm (Lindhagen). I rollen ingår bland annat:
-Receptionsuppgifter
-Mindre arbetsplatsmöbleringar och montering av möbler
-Paket- och godshantering
-Passerkortshantering
-Systematiskt brandskyddsarbete
-Felanmälningar och återrapportering
-Hantering av och support kring konferens- och mötesrummens tekniska utrustning
-Våningsservice med genomgång av konferensrum och hörsalar
Arbetstid
Kontorstider
Önskade kvalifikationer
Tjänsten passar dig som är lite av en "mångkonstnär". I rollen krävs ett stort mått av flexibilitet i och med att du bland annat kommer att växla mellan sedvanliga receptionsuppgifter, mottagning av felanmälningar och servicebeställningar samt support inom AV/IT-teknik och videokonferenser.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av receptionsarbete eller har arbetat på en konferensavdelning. Svenska och engelska kan du både i tal och i skrift.
Det är till stor fördel om du tidigare har arbetat med internservice på ett så kallat aktivitetsbaserat kontor.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som brukar ligga steget före i dina arbetsuppgifter. Du har en förmåga att se vad som kommer att behöva göras och drar dig inte för att ta reda på kundens behov. Du vågar ge förslag på lösningar.
För att trivas i rollen behöver du kunna arbeta självständigt till stor del, men du är van vid att samarbeta i ett team.
Vi söker dig som kan arbeta deltid eller heltid.
Är du intresserad? Registrera en ny profil eller logga in på befintlig profil på www.iss-personaltjänster.se för att söka tjänsten. Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt. Bifoga CV och ett personligt brev. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!