ISS söker receptionist till ny kund i Örebro

ISS söker receptionist till ny kund i Örebro

Arbetsbeskrivning

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

I rollen blir du vår kunds ansikte utåt och får därmed en mycket viktig roll i att skapa en välkomnande
serviceatmosfär och ett professionellt mottagande. Din uppgift är att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att upplevelsen av kontor och lokaler ska förmedla en helhetsupplevelse av en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats som kundens medarbetare trivas i och tycker om.

Exempel på arbetsuppgifter

Som receptionist arbetar du med många och varierande arbetsuppgifter. Genom ett trevligt värdskap tar receptionen emot och hjälper kunder, besökare och anställda så att alla receptionens gäster känner sig sedda och varmt välkomna. Detta för att förstärka kundens varumärke.

• Att på ett serviceinriktat sätt välkomna, informera och vägleda kunden och kundens besökare
• Besvara telefonsamtal och meddelandehantering
• Hantera behörigheter och säkerhetsfrågor, t.ex uppdatera personlistan på föranmälda leverantörer som får passera skalskyddet
• Fotografering för passerkort
• Ordning och reda i reception och hela entréytan
• Ankomst- och avreseassistans som t.ex taxibeställning och
• vägbeskrivning
• Övriga administrativa arbetsuppgifter

Uppdraget bedrivs inom ramen för en integrerad servicelösning där du utöver ditt ansvarsområde
förväntas vara behjälplig inom andra områden inom verksamhetsservice. Vi söker dig som är
prestigelös och vill ta ansvar för hela kontorsdriften och som uppskattar ett omväxlande arbete.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som
företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Du har en kod kommunikativ förmåga och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du har goda IT-kunskaper och god systemvana.

Vi ser att du har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna som receptionist eller liknande. Du trivs med att fatta egna beslut och har en god organisatorisk förmåga.

Du delar våra värderingar
ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet.

Vi erbjuder

Vi erbjuder en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara viktig del i att nå ISS och
kundens mål. Du blir utöver en representant för ISS gentemot kunden ett ansikte utåt även för
kunden. ISS är en global organisation med stort fokus på utveckling för såväl medarbetare som för kunden. Inom ISS organisation finns goda möjligheter till utveckling inom brett varierande områden.

Anställningens omfattning
Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Placeringsort är Örebro.

Tillträde enligt överenskommelse.

Välkommen med din ansökan. Vid frågor om tjänsten kontakta HR-partner Cecilia.palmberg@se.issworld.com

Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com /jobba hos oss/se våra lediga jobb och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ISS Facility Services AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2021
  • Ansök senast: 10 april 2021

Postadress

Norra Järnvägsgatan 52
SKELLEFTEÅ, 93137

Liknande jobb


22 november 2024