OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder och Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bamanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adecco i Karlskrona söker en IT-administratör med IT-bakgrund Arbetsuppgifter Du kommer att ha ett övergripande ansvar för en IT-avdelning med inköp av PC, telefoner och abonnemang.Det administrativa arbetet är omfattande och innebär att du har ansvar för checklistor, avtal, statistik och uppdateringar både vad gäller personal och utrustning. Under resans gång kommer flera IT-projekt att bli aktuella för din del.Erfarenhet Du måste ha IT-bakgrund och ha jobbat med IT på flera olika plan, gärna med processer och standards utan att vara "tung" tekniskt sett i din kompetens. Du bör ha en lika stor del ekonomisk och administrativ erfarenhet som IT-kompetens. Du ska kunna engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper Du arbetar strukturerat och är noggrann.Du gillar att delta i projekt och att ta ansvar.Du har lätt för att få en helhetssyn och gillar att ha flera olika projekt på gång samtidigt. Detta erbjuder Adecco dig Som konsult för Adecco får du chansen att stärka ditt nätverk och bredda dina erfarenheter.Utifrån din kompetens ger Adecco dig möjlighet till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Fakta om anställningen Uppdraget startar XX och rekrytering sker löpande.Din ansökan önskar vi få in via Adeccos hemsida www.adecco.se där du registrerar din profil och bifogar CV samt personliga brev.Klicka på knappen "ANSÖK" nedan för att registrera din ansökan.Välkommen med din ansökan!