OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Elan är marknadsplatsen för IT-kompetens - ett av världens ledande konsult- och bemanningsföretag inom IT.Vi hyr ut konsulter och rekryterar personal inom projektledning, systemutveckling, affärssystem, infrastruktur, användarsupport, databasadministration, kravhantering och IT-arkitektur.En stor del av vår verksamhet är inriktad på outsourcing av lösningar inom kompetensförsörjning. Elan finns på 55 orter i 16 länder med en global omsättning på nära en halv miljard euro och en årlig tillväxt på 25 %.Vi har över 7 000 konsulter och förmedlar rekryteringar till 10 000 företag världen över.I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Växjö med totalt 900 medarbetare.Läs mer på www.elanit.se.Arbetsbeskrivning Nu söker vi för kunds räkning en IT-administratör med erfarenhet av inköp och orderhantering.Du kommer att vara anställd av Elan och ingå i vår uthyrningsverksamhet som konsult.Uppdraget sträcker sig fram till och med 2010-12-31 och är på heltid. Din bakgrund Du har som lägst gymnasial utbildning, gärna med påbyggnad av enstaka kurser inom kundkommunikation och/eller IT.Du har tidigare arbetat med kundservice och har god administrativ vana samt har erfarenhet av orderhantering.God datorvana är ett krav. Som person är du är serviceinriktad, strukturerad och initiativtagande. Vad kan vi erbjuda dig?Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher.Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Ansökan och upplysningar För att söka tjänsten registrerar du ditt CV på Elans hemsida: www.elanit.se.Vi kommer se över ansökningarna löpande så skicka din redan idag!