IT-administratör till försäkringsbolag!

IT-administratör till försäkringsbolag!

Arbetsbeskrivning

Då regelverket Dora ställer stora krav på registerhållning med en mängd datapunkter som ska registreras behöver vår kund en konsult som kan hjälpa dom med att registrera information om avtal och leverantör i ett av kunden nyligen uppsatt register. Ansök redan idag om du tror detta kan vara tjänsten för dig då vi tillämpar löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Vi söker dig som trivs i en administrativ roll där du tar ägandeskap för dina arbetsuppgifter och har förmåga att driva arbetet självständigt framåt och ha ett stort driv för dina egna arbetsuppgifter. Då du har en del kontaktytor framförallt inom gruppen och projektet, ser vi att du är en kommunikativ och relationsskapande person som har lätt för att samarbeta med andra.

För att trivas i rollen ser vi att du har ett strukturerat arbetssätt och förstår vikten av detaljer i ditt arbete, samtidigt som du har en god helhetssyn för att kunna se samband och göra analyser. Du har förmåga att efter initial utbildning och vägledning själv sätta upp en plan för det egna arbetet med tydliga mål/delmål, samt att exekvera utefter den planen.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Registrera information om avtal och leverantör i ett av kunden nyligen uppsatt register
* Kommunicera med och uppdatera kontakter inom gruppen och projektet


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av liknande uppdrag
- Har kommit i kontakt med och har viss erfarenhet inom Sharepoint
- Har erfarenhet och förståelse för IT-tekniska termer
- Har viss erfarenhet av att läsa och förstå IT-leverantörsavtal
- Är bra på att kommunicera och samarbeta med andra kollegor inom gruppen och projektet
- Tycker om att arbeta med ”repetitiva/återkommande” arbetsuppgifter
- Har förmåga att kunna ta till sig stora mängder av information/data utan att förlora sig i detaljer och tappa fokus på helheten.
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska då arbetsuppgifter sker på båda språken

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Målmedveten
- Social
- Ordningsam

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 september 2024
  • Ansök senast: 10 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör kundservice

Administratör kundservice

15 november 2024

Master Data Coordinator

Master Data Coordinator

15 november 2024

15 november 2024