IT-administratör till Husqvarna Group

IT-administratör till Husqvarna Group

Arbetsbeskrivning

IT-administratör till HR-system
I rollen som IT-administratör till HR-systemet Workday kommer du att arbeta med:
•Konfiguration av processer i systemet samt helpdesk support
•Ladda in data vid större uppdateringar och allmänt hjälpa till med kvalitén på uppgifterna i systemet
•Support inom systemet samt utforma svar och åtgärder för IT- och HR-support
•Kommunikation mellan systemen inom företaget, hjälp med felsök och test.
Om företaget
Husqvarna Group är ett internationellt bolag med anrik historia inom produktutveckling sedan 1689. Idag är vi världsledande inom utomhusprodukter för grönytor inom både privat & offentlig sektor. Vi är pionjärer inom smarta trädgårdslösningar och visst har du hört talas om vår Automower?
Vi har en oerhört stark innovationsfilosofi och vi efterlever vår företagskultur genom att fokusera på individer, hållbarhet och mångfald.

Börjar du att jobba på Husqvarna Group erbjuds du:
•En roll på ett internationellt produktbolag där du får arbeta med de senaste teknologierna.
•Möjlighet att arbeta i hela utvecklingskedjan och nära företagets produkter där du direkt ser resultatet av ditt arbete.
•En organisation som tar vara på varje medarbetares kompetens och där det finns stora möjligheter till kompetensutveckling både i din egen roll och inom bolaget.
Din profil
För att trivas i rollen ser vi att du är självgående, lösningsorienterad och känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Vidare är det viktigt att du är kvalitetsmedveten, flexibel och noggrann i ditt arbete.
Som person är du nyfiken och motiveras av möjligheten att ständigt lära dig nya saker och utvecklas. Du har förmågan att strukturera och fördela ditt arbete för att skapa ett så effektivt arbetssätt som möjligt, samtidigt som du är duktig på att prioritera rätt.
Eftersom rollen innebär en del kontaktytor i organisationen så ser vi att du trivs i sociala miljöer, har en god kommunikativ förmåga samt värdesätter samarbete och kollegor.

Kompetenskrav:
•Lägst högskoleutbildning inom relevant IT utbildning
•Minst 3 års arbetslivserfarenhet av likande arbetsuppgifter
•Flytande engelska i tal och skrift
•Erfarenhet av systemet Workday eller annat Personal/Planeringsverktyg
•Goda kunskaper i Excell
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas tav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Ort: Huskvarna
Omfattning: Heltid, dagtid
Lön: Enligt överenskommelse

Urval kommer att ske löpande, så välkommen in med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juli 2021
  • Ansök senast: 6 augusti 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


28 november 2024

Systemadministratör Unix Server – Linköping

27 november 2024