IT-administratör till Transtema

IT-administratör till Transtema

Arbetsbeskrivning

Är du tekniskt intresserad och vill arbeta med administrativa uppgifter? Trivs du i en roll där du får ta mycket ansvar för ditt eget arbete?
I så fall är detta tjänsten för dig!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-administratör kommer du att arbeta med:
- Dokumentera utrustning
- Skanna QR-Etiketter på utrustning, samt stämma av vilken position utrustningen befinner sig på.
- Excel dokumentation
- Inventering utav enheter




Om företaget
Transtema arbetar med produkter och tjänster inom kommunikationsnätet. Transtema är en av de ledande leverantörerna inom projektering, byggnation, underhåll och övervakning av infrastrukturer för alla typer av tekniskt avancerade kommunikationsnät. Företaget arbetar även med infrastruktur av molntjänster och datacenter.

Din profil
Skallkrav:
- God datorvana
- Lägst gymnasieutbildning
- Svenska och Engelska i tal och skrift

Meriterande:
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom en administrativ tjänst, lagerhantering alternativt posthantering

För den här tjänsten lägger vi stor vikt på din personlighet. Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer.

I den här rollen krävs det att du kan ta mycket eget ansvar och styra upp din egen vardag, är en lösningsorientrad person och kan ta egna initiativ. Vi ser också att du är öppensinnad, flexibel samt ser möjligheter istället för problem. Du är en positiv och social person som vill bidra och utvecklas på din arbetsplats ihop med dina kollegor.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024

24 oktober 2024

Kontorsadministratör

Kontorsadministratör

17 oktober 2024