OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är en fena på IT och riktigt vass på administrativa uppgifter. Du kommer ha en betydelsefull roll i vårt IT-team och vi tror att du är som oss; lösningsorienterad, förberedd, omtänksam och ansvarsfull. Vi växer i snabb takt och behöver förstärkning pronto - så vi längtar verkligen efter dig!
ÄR DU VÅR NÄSTA IT-ADMINISTRATÖR?
För att trivas hos oss stimuleras du av problemlösning och administrativa uppgifter i högt tempo. Du har ett brett IT-intresse, vill applicera dina kunskaper inom området och trivs med att lösa problem on the go. Vi tror att du är driven, noggrann, serviceinriktad och bra på strukturera upp ditt arbete. Din kommunikativa förmåga på svenska och engelska, oavsett om det sker i skrift eller tal, är mycket god. Du är självständig och motiveras av att ta stort ansvar och att tilldelas frihet i ditt arbete, men är samtidigt en naturlig teamplayer. Ett stort plus är om du drivs av att arbeta i en föränderlig miljö där vi alla ständigt strävar efter att förbättra situationen för våra konsulter, medarbetare och samarbetspartners mot en mer jämlik vård och omsorg.
KORT OM ROLLEN
Som IT-administratör är dina huvuduppgifter att ge support till kollegor relaterat till hårdvara och mjukvara, administrera och uppdatera vårt interna IT-system samt att köpa in och ta hand om material så som mobiler, datorer, skärmar.
FORMELLA KRAV
För tjänsten ser vi gärna att du har minst 2 års erfarenhet av IT-relaterad administration.
God kunskap om Apple-produkter är en förutsättning för arbetet. Likaså kompetens inom Office 365 admin center, kunskaper i Exchange Active Directory och att du besitter goda kunskaper inom Excel.
MERITERANDE ERFARENHETER
- Supportarbete inom IT
- Azure
- Databaskunskaper, mer specifikt inom NoSQL
UTVECKLINGSMÖJLIGHETER
Företaget växer i snabb takt och har bland annat utnämnts till Mästargasell 2019 av Dagens Industri. Tillväxten leder till stora möjligheter för utveckling inom organisationen för rätt person. Bonliva planerar även att starta upp fler verksamheter internationellt inom de närmsta åren. För rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter och vi lyssnar gärna in dina drömmar.
VAD VI ERBJUDER DIG
Vi erbjuder dig en spännande roll i ett expansivt bolag där vi värnar om en omtänksam arbetsplats. Vi kommer satsa på dig långsiktigt och vill att du ska utvecklas och växa med oss. Vi arbetar för närvarande nästan uteslutande på distans, men när vi återgår till en normal vardag kommer du tillbringa dagarna med ett positivt och energifullt team i våra nyrenoverade lokaler på två plan i centrala Stockholm. Som anställd har du tillgång till bland annat ett personalgym, friskvård och gemensamma träningspass. Vi gillar också att ha galet roligt på våra AW:s och aktiviteter och det tror vi att du också gör.
OM URVALSPROCESSEN
Tillsättning sker så snart som möjligt och urval sker löpande så var snabb med din ansökan! I första skedet kommer vi att ha en telefonintervju som följs upp av en personlig intervju för de kandidater som går vidare. Alla våra slutkandidater gör ett testcase i sista skedet av anställningsprocessen. Inför anställning tar vi även alltid referenser.
Arbetstider: 08.00 - 17.00 med en timmes flextid. Tjänstgöringsgrad 100%.
Arbetsform: Tillsvidareanställning med provanställning
Start: Omgående
Plats: Stockholm
OM OSS
Bonliva är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsbolag inom vård och omsorg. Idag har över 4000 konsulter arbetat för oss, där vi bemannar verksamheter över hela Sverige och i Norge.
ANSÖKAN OCH KONTAKT
Ansökan skickar du direkt här via ansökningsformuläret.
För frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta oss på work@bonliva.se.
Vi ser fram emot din ansökan!