IT arkitekt med erfarenhet av RPA och implementering av chatbot lösning,...

IT arkitekt med erfarenhet av RPA och implementering av chatbot lösning,...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

I arbetet ingår att leda en grupp av system- och Enterprise arkitekter med olika spetskompetens inom verksamhet-, information-, integration- och Enterprise arkitektur i syfte att ge stöd till flera team.

Arbetet kräver att man driver flera parallella aktiviteter och att säkerställa att beslut, riktlinjer, principer och vägledning levereras till de team som behöver stöd. I arbetet ingår också att vara del av kundens arkitekturledning och säkerställa att värdeströmmen levererar IT-stöd i enighet med kundens strategiska och taktiska roadmap.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Flerårig erfarenhet som IT-arkitekt (7-10 år)
- Erfarenhet av RPA (2-4 år)
- Praktisk erfarenhet av arkitekturarbete och implementering av chatbot lösning (1-3 år)
- Erfarenhet av ServiceNow (1-3 år)
- Flerårig erfarenhet av förändringsledning vid effektivisering och automatisering av arbetsprocesser (5-7 år)
- Erfarenhet av teknisk ledning av grupper som består av arkitekter och tekniker (7-10 år)
- Flerårig erfarenhet av etablering av IT-förmågor i form av kundfokuserade tjänster (4-5 år)
- Flerårig erfarenhet av arkitektur med fokus på automatisering av existerande IT-lösningar (5-7 år)
- Erfarenhet av att ha utfört flera lyckadeuppdrag inom större myndighet (5-7 år)
- IT-arkitekt certifiering
- Leading SAFe certifiering
- Certifiering inom ServiceNow
- Förståelse för IT lösningar baserad på AI


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2021
  • Ansök senast: 13 oktober 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


21 november 2024

20 november 2024

AI Risk Lead

AI Risk Lead

20 november 2024