IT-handläggare

IT-handläggare

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en IT-handläggare / administratör för ett uppdrag hos en av våra kunder i centrala Göteborg. Har du tidigare erfarenhet av en administrativ roll och vill vara del av en förändringsresa inom IT med hjälp av digitalisering? Då kan detta vara en roll för dig!

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Arbetsuppgifter
Som IT-handläggare / administratör så kommer du primärt att arbeta med administration och handläggning av olika typer av tjänstekort. I arbetet kommer du att hantera flera olika IT-system som rör beställningar och tjänstekort.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Ta emot kunder för fotografering och utlämning för olika typer av tjänstekort
- Besöka kunder runtom i Göteborg och i vissa fall Västra Götalandsregionen för utlämning av beställda tjänstekort
- Administrera och hantera beställningar i flera olika system
- Arbeta i Office, primärt Excel

Din profil och kvalifikationen
Vi söker dig som har minst fyra års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter och har en god datorvana. Som person är du lyhörd, social och ansvarsfull. Vidare har du en förmåga att arbeta självständigt och driva arbetet framåt och är flexibel och kan prioritera mellan olika ärenden. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

B-körkort är ett krav.

Något för dig? Uppdraget förväntas starta i januari och ansökningar behandlas löpande så registrera din ansökan redan idag!
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar.

Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Måns Gustafsson på tfn: 0734-159 384 eller ​mans.gustafsson@centric.eu.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 12 december 2022
  • Ansök senast: 12 mars 2023

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024